dinsdag 7 september 2010

Geld-envelopjes



Omdat een nichtje en vriendinnetje jarig zijn, heb ik voor hen allebei een cadeau-envelopje gemaakt. Het idee komt van de site van Gé-Wé-Hobby. Op die site kun je precies lezen hoe je de envelopjes kunt maken. Het papier van het roze envelopje is van Magnolia. Het papier van het blauwe envelopje had ik nog liggen. De stempeltjes zijn van Greeting Farm en ik heb ze ingekleurd met Derwent-potloden. De cirkels heb ik uitgesneden met nestabilies en de cuttlebug. 

Groetjes Sanne

1 opmerking:

  1. hihi..dat is mijn kaartje!! ik ben dat vriendinnetje dat jarig was...wat lief!!! je maakt echt super mooie kaarten..je kan ze gewoon gaan verkopen man!!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!