donderdag 30 september 2010

SOL pocketkaart


Gisteren meegedaan met de Scrap Online van Tiets. Ik had vorige week al alle spulletjes klaargelegd en de materialen zagen er spannend uit, anders dan anders. Ik was dus erg benieuwd wat we ervan gingen maken. Het was wel even stressen, want ik had na een poosje een foutje gemaakt (iets links geplakt in plaats van rechts, hoe dom kun je zijn!). Gelukkig had ik mijn fout snel hersteld en was ik weer snel bij. Uiteindelijk hebben we een pocktekaartje gemaakt. Ik vind hem erg apart geworden. Het cardstock dat ik heb gebruikt is groen en geel. Het designpapier is van Basic Grey, de lijn Origins. Het afdrukje is van Magnolia. Het is een klein afdrukje en dat hadden we voor deze SOL ook nodig. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden. Voor de kaart heb ik verder bloemen gebruikt die ik heb gemaakt met ponsen van Nellie Snellen. De randjes heb ik met een randpons van Martha Stewart gemaakt. In het label heb ik een gaatje gemaakt met de crop-a-dile. Daar heb ik ook een eyelet mee bevestigd. In de kaart heb ik een geel lintje gebruikt. In het label heb ik ook een geel lintje gebruikt. Verder nog wat steentjes geplakt om het af te maken. Ik was niet honderd procent tevreden over het kaartje. Ik weet niet of het aan de kleuren van het papier ligt... Ik heb de maten van de kaart in elk geval bewaard. Hopelijk kan ik de kaart binnenkort dan nog eens maken. Ik weet nu wat het moet gaan worden, dus dan kan ik me van tevoren ook beter voorbereiden. Ik heb nu bijvoorbeeld randjes gebruikt die gemaakt zijn met een pons. Stukjes kant waren ook leuk geweest. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!