zaterdag 25 september 2010

Magnolia


Ik heb thuis Magnolia-papier, maar gebruik het veel te weinig. Het is super mooi papier, maar op de een of andere manier weet ik nooit zo goed wat ik ermee moet. Toch maar weer eens een poging gewaagd, want het nieuwe papier is alweer uit. Dit papier is van de Bon Voyage Collection. Leuk, want ik hou erg van roze (dat zie je wel aan mijn kaarten, denk ik). Heb dit stempeltje (ook van Magnolia) gebruikt. Het komt uit de Summer 2007 collectie. Hij is ingekleurd met Derwent-potloden. De tekststempel is van Aud Design, die ik op een stukje designpapier heb geplakt. Dit stukje papier heb ik met de cuttlebug en een nestabilitie uitgesneden. In de hoek heb ik nog glansbloemetjes geplakt. Hierop nog groene bloemetjes om het af te maken.

Morgen ga ik lekker snuffelen op de scraprommelmarkt (georganiseerd door de Scrapheap in Sprang-Capelle). Daar heb ik heel veel zin in. Ben erg benieuwd wat daar allemaal voor een prikkie te krijgen is. Gelukkig is de winkel ook open, want ik moet nieuw papier inslaan. Het raakt aardig op, vooral het cardstock. Verder moet ik nog spullen voor de Kerst halen. Moet toch echt bijna aan de kerstkaarten gaan beginnen. Het is weer zo december... Mijn kerstkaartjes zijn straks ook te zien op mijn blog.

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!