woensdag 15 september 2010

Samenwonen


Mijn buurjongen is samen gaan wonen. Dit kaartje heb ik voor hem en zijn vriendin gemaakt. Voor de kaart heb ik lichtroze cardstock gebruikt. Hierop heb ik stukjes designpapier geplakt van Basic Grey (Olivia). Het stempeltje is van Greeting Farm en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het tekststempeltje is van Aud Design. De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen. De vlinder is gemaakt met een pons van Martha Stewart. De kaders, bloemetjes en swirls zijn gemaakt met nestabilities en de cuttlebug. Het labeltje heb ik vastgemaakt met de crop-a-dile. De tekst is uitgeprint met de computer. Verder heb ik nog wat bloemetjes opgeplakt.

Groetjes Sanne

1 opmerking:

  1. Hoi wat een leuke kaarten maak jij ook,we hebben eens even op je blog rondgekeken,leuk dat je ook een blog gaat beginnen (pas op hoor werkt VERSLAVEND)haha. Leuk dat je ook meedoet aan Merit haar verjaardags candy, we gaan je volgen hoor.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!