woensdag 8 september 2010

Theezakjesmapje



Het voorbeeld van dit theezakjesmapje heb ik van iemand gekregen. Heb witte cardstock als basis gebruikt. Het desigpapier is van de serie June Bug van Basis Grey. De randjes met een randenpons bewerkt. Het stempelafdrukje heb ik gekregen en ingekleurd met Derwent-potloden. Het afdrukje heb ik met 3d-foamblokjes op het mapje geplakt. Gaatjes gemaakt met de crop-a-dile en roze eyelets bevestigd. Nog een donkerblauw lintje en weer een projectje klaar.

Groetjes Sanne

1 opmerking:

  1. Dear Sanne

    occasionally I landed on your blog and didn't want to go without writing you a word. I very like the artwork you do and am sure to take a look again from time to time.

    By the way, right now I have a Candy to give away, if you like try your luck; http://creawitch.blogspot.com/2010/08/birthday-candy.html

    Love from Karina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!