maandag 20 september 2010

Dora


Mijn neefje is bijna jarig. Hij wordt dan 4 en mag dan naar de basisschool. Hij houdt erg van Dora, dus ik vond een Dora-kaartje wel erg toepasselijk. Helaas hebben ze daar geen stempels van en dus zocht ik een leuk plaatje op internet. Dit plaatje (van Boots, Dora's aapje) heb ik op een correspondentiekaartje afgedrukt en ingekleurd met Derwent-potloden. Het plaatje past wel bij dit Design-papier van Oliver (Basic Grey). Het randje heb ik geponst met een pons van van Martha Stewart. Door de gaatjes heen heb ik een donkerblauw lintje gevlochten. De naam heb ik met de computer afgedrukt op blauw cardstock en uitgeknipt. Het tekstje heb ik ook op blauw cardstock afgedrukt met de computer. Nou wachten tot half oktober, want dan weet ik of het kaartje in de smaak valt.

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!