woensdag 29 september 2010

Geld-envelopje (een andere)



Maar weer eens een geld-envelopje gemaakt. Ik heb hem gemaakt van witte cardstock. Deze heb ik beplakt met designpapier van Magnolia. De flapjes van het mapje heb ik aan de zijkanten dichtgeplakt met dubbelzijdige tape, zodat je iets in de flapjes kunt stoppen. Aan één kant heb ik alvast een label gestoken. Dit label heb ik gemaakt van lichtpaarse cardstock. Daarop heb ik een stempelafdrukje van Aud Design geplakt (happy birthday to you). Aan de voorkant heb ik een randje van hetzelfde cardstock geplakt. Het randje heb ik gemaakt met een pons van Martha Stewart. Het afdrukje is van Magnolia en heb ik geinkt en ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb een stukje lint op de voorkant geplakt, zodat het randje netjes is afgewerkt. Heb ook stukjes lint onder het designpapier geplakt, zodat jet het envelopje dicht kunt knopen. Ik heb het envelopje afgewerkt met twee strassteentjes.

Groetjes Sanne

4 opmerkingen:

  1. Dit is prachtig !! heel leuk papier trouwens !! supermooi gedaan!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,

    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog,wat een leuk geld envelopje heb je gemaakt ik vind ik hou van holland kaart super erg mooi papier ook.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi sanne,

    Wat heb je weer een leuk kaartje/geldenvelopje gemaakt. ook heel leuk papier lekker dromerig met dat lieve magnoliaatje.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor met die Magnolia stempel!
    Blijft een gezellige manier van geld geven, heel anders dan in een gewone, witte envelop...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!