zondag 19 september 2010

Happy Birthday


Dit kaartje heb ik gemaakt met een basis van witte cardstock (daar heb ik zoveel van liggen en gebruik het eigenlijk niet veel meer, kleurtjes zijn toch leuker). Daar heb ik designpapier opgeplakt van de lijn June Bug (Basic Grey). Het stempeltje is van C.C. Design en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. In de linker bovenhoek heb ik nog een stempeltje geplakt. Deze is van Aud Design (leuke tekststempels!). Ik heb hem uitgesneden met de cuttlebug. Het bloemetje eronder trouwens ook. De bloem in de rechterhoek is ook met de cuttlebug uitgesneden. Hiervoor heb ik creatables van Marianne Design gebruikt. De bloemtjes splitpen is van Kruidvat.

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!