woensdag 22 september 2010

Labelkaartje



Het labelkaartje uit de nieuwe HobbyHandig zag er erg leuk uit. Vooral met die grappige kippenstempels van My Friend Ronnie. Helaas heb ik deze stempels nog niet in mijn collectie (hopelijk binnenkort wel, maar dan zien jullie de creaties vanzelf op mijn blog). Ik heb daarom een afdrukje van Hanglar and Stanglar gebruikt. Die heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny (blijft leuk, ik heb er al veel mee gemaakt). De labels heb ik gemaakt van cardstock (hoekjes afsnijden). Op het ene label heb ik designpapier geplakt. Daarop heb ik een stempelafdrukje van Aud Design geplakt. Op het andere label heb ik een stukje correspondentiekaart geplakt. Daarop heb ik een stempel van Artemio gezet. In beide labels een eyelet met de crop-a-dile gemaakt. Daarna nog een paars lintje eraan geknoopt. Dit paarse lintje komt ook in de kaart zelf terug.

Groetjes Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!