vrijdag 19 juni 2015

Mr. & Mrs.


Hoera! Vandaag trouwt mijn broer. Ik mocht dus weer aan de slag. Deze keer haakte ik niks, maar maakte een mobile. Die maakte ik ook al eens voor het boek 'Eline's Buitenhuis'. Destijds in strandstijl. Deze keer in weddingstijl.


Met de bekende mokken 'Mr. Right en Mrs. Always Right'. Grapje waar mijn schoonzus wel tegen kan, hoop ik ;-)


En een heleboel houten schijfjes met gestempelde teksten. Met dank aan de vader van Colien.


Ook de bovenkant versierde ik met jute en kant.


Uiteraard zit ergens wat geld verstopt.

Ik maakte ook nog een leuke kaart, maar die zien jullie pas over een poosje. En Nina is ook creatief geweest voor haar suikeroom en -tante. Wordt vervolgd. Ik ga nu eerst naar de kapper en duim in de kappersstoel dat broerlief of nu-nog-verloofde niet op mijn blog spiekt voor de ceremonie.


16 opmerkingen:

  1. Veel plezier vandaag op deze feestelijke dag! Je hebt echt een geweldig cadeau voor je broer en schoonzus gemaakt! Zo bijzonder en origineel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtig cadeau, hartstikke leuk! Hele fijne dag, geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een origineel cadeau, het ziet er fantastisch uit. Een mooie dag gewenst vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf, bijzonder en origineel cadeau. Echt superleuk! Ik wens jullie een hele mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk cadeau heb je gemaakt.

    Veel plezier vandaag.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf!! Heel erg leuk en bijzonder!! Heel erg veel plezier vandaag!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, hij is supergaaf geworden! Erg leuk cadeau, geweldig met al die leuke details.
    Fijne dag vandaag (handtekening geoefend? hihi) en feliciteer je familie van ons.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf gemaakt Sanne!
    Een geweldig mooi en super origineel cadeau, waar je broer en schoonzus vast en zeker heel blij mee zullen zijn.
    Natuurlijk wens ik jou vandaag een prachtige dag toe!!!
    Geniet ervan ;D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!!!
    Een hele gezellige dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd, Sanne!
    Dat is nog eens een origineel cadeau, ook wel passend bij de zomer. Ik wens jullie een fantastische dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk cadeau om te geven! Ziet er heel gaaf uit! Een hele fijne dag vandaag!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuk cadeau! Hopelijk is het een heel gezellige dag en geniet iedereen. Wij wachten graag op de kaart die je gemaakt hebt en ik ben erg benieuwd wat Nina heeft gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een genot om naar te kijken. Wat leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee en een prachtig cadeau! Mooi blog heb je, ik ben je volger geworden ;)
    Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is ie LEUK!!!! Gaaf idee!!! Daar waren ze vast en zeker blij mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!