zondag 28 juni 2015

Maxim


Ik zag de gave liftkaart bij de Liftchallenge, maar had helaas geen tijd om er iets mee te doen. Maar toen ik gisteren hoorde dat tegenover ons een klein jongetje is geboren, ben ik alsnog met de kaart aan de slag gegaan. Helaas te laat om in te sturen, maar dat geeft niet. Ik ben toch blij met het resultaat. Lekker kliederen met gesso en inkt. En allerlei verschillende materialen gebruiken. Het papier is van Marianne Design (PK9124: Rustic Wood). Ook het chipboard, het kurk en de plaksteentjes zijn van Marianne Design. De rest vond ik in de kast. Het was voor mij een hele uitdaging, maar leuk om eens uit je 'comfort zone' te stappen.

12 opmerkingen:

  1. Supermooi! Ik was ook te laat...kun je zo hebben..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Wat een te gek gaaf kaartje, zulke mooie kleuren, mooi ☺
    Een zonnige en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Te laat voor de challenge maar niet te laat om de overburen te feliciteren met hun zoontje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat maak je mooie dingen zeg, prachtig !!! maar gelijk volger geworden, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart, goed dat je de uitdaging bent aangegaan! Leuk hoe je alle materialen hebt verwerkt. Ik vond de uitdaging te groot, er gingen geen lampjes branden met ideetjes bij mij. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave uitvoering! Je had vast hoge ogen gegooid.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is ie gaaf! Misschien uit je comfortzone, maar toch duidelijk herkenbaar als een kaartje van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind em zoooo gaaf! Mooie materialen, fantastische kleurtjes en prachtig geheel!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat je te laat, was, hij is echt heel erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geen uitdaging teveel voor jou. Wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!