dinsdag 16 juni 2015

Lovebirds


Vorige week trouwden vrienden van ons. Op de uitnodiging stond een envelop als cadeautip. Daar doe ik niet aan. Geld past ook ergens anders in ;-) En dus haakte ik dit schattige koppeltje Lovebirds.


Zijn ze niet schattig? Het Engelse patroon vond ik hier. Volgens het patroon moesten de vleugels van vilt, maar ik heb ze gehaakt.


De Lovebirds stopte ik in een pot met geld. Ik denk dat het bruidspaar dit veel leuker vond dan een envelop ;-)

Binnenkort trouwcadeau nummer 2. Mijn broer trouwt a.s. vrijdag. En ik ben getuige (#trots). Tot snel dus.

13 opmerkingen:

  1. Ahh, wat schattig!! Ben benieuwd naar het cadeau voor je broer , heel veel plezier vrijdag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuk cadeautje heb je er zo van gemaakt Sanne!
    Vast heel veel plezier gewenst als zus en zelfs getuige bij de bruiloft van je broer.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan !! Lief die vogeltjes .
    Fijn dat je getuige mag zijn bij de trouw van je broer .
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Mijn broer trouwt in augustus en als alternatieve ringkussens wil ik ook twee duifjes hakenmet de ringenin hun snavel,dit is dus mooie inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Wat een gave lovebirds en wat een ontzettend leuke manier om geld te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke manier om geld te geven!!
    Heel veel plezier vrijdag!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel 'ietsje' leuker dan een envelop ja. Heel cute en gaaf, zowel los als in het potje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief stelletje! Geweldig idee is dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superschattig cadeautje, heel leuk bedacht!!! Liefs Sabien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat superleuk zeg! Veel leuker dan een envelop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn super schattig, mooi hoor! Op naar de volgende trouwerij, die vind ik ook een beetje spannend ;)
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuk idee! Deze lovebirds zijn te schattig. Heel erg leuk bedacht om ze in een pot te stoppen met geld! Inderdaad veel leuker dan een envelop! Maar je zit echt volop in de babies en bruiloften he! Ik ben reuze benieuwd wat je voor je broert en zijn aanstaande hebt gemaakt. Oh en wat ontzettend leuk dat je getuigen mag zijn! Dat is toch een hele eer! Bij deze wil ik je ook alvast een super leuke dag toe wensen! Maar dat zal vast en zeker helemaal goed komen :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi gedaan! En inderdaad veel mooier dan zomaar een envelop!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!