zondag 21 juni 2015

Mr. & Mrs. #2

 

Wat een fantastisch feest was het vrijdag. Ik heb in september genoten van mijn eigen bruiloft, echt een dag om nooit te vergeten. Maar dat gold zeker ook voor vrijdag. Het is zo bijzonder om je kleine broertje het jawoord te zien geven. Nick en Steffi zagen er beide prachtig uit, het eten was heerlijk en het feest was gezellig.

Maar nu over naar de kaart van vandaag. Ik maakte hem voor de Mr. & Mrs. Aangezien ik vorige keer de challenge bij Dutch Card Lovers won, mocht ik nu als gast-designer meedoen. En de opdracht van deze keer luidt: maak een kaart met bijpassende envelop. Ik had deze schattige lieveheersbeestjes van Marianne Design nog niet gebruikt en besloot daar nu eens verandering in te brengen. Bij Margot deed ik inspiratie op voor Mrs. Lieveheersbeest. Verder gaf ik er mijn eigen draai aan. Met een zakje confetti voor deze feestelijke dag.


Uiteraard ook een bijpassende envelop. Alhoewel... Envelop... Het is een broodzak die fungeert als envelop. Vond ik ook wel eens leuk. 


Hier nog even het complete plaatje!

Doe gezellig mee met de challenge, want er is weer een leuke prijs te winnen.

13 opmerkingen:

  1. Superleuk! Die lieveheersbeestjes zijn perfect voor op een trouwkaart! :)

    Bedankt voor je bijdrage als gast-designer bij de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad. Je kaart is lief en je 'envelop' er bij heel leuk gedaan. Je mooie kaart en cadeau maken het feest voor je broer zeker weten nóg meer een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind je kaart en bijpassende enveloppe helemaal top! Leuk dat je onze gastdesigner bent, Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt weer en goed verzonnen!
    Je moet er maar op komen om de lieveheersbeestjes op deze manier te gebruiken.
    Fijn dat je ook zo hebt genoten van afgelopen vrijdag.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap ! Geniet nog maar wat na ....
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh, wat een schatjes! Erg mooi! Die is vast in de smaak gevallen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk zo samen! Fijn dat jullie genoten hebben met z'n allen, weer een dag om nooit te vergeten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig Sanne!! Wat een ontzettend leuk kaartje met deze schattige lieveheersbeestjes! Ja en de envelop erbij maakt het extra leuk natuurlijk! HELEMAAL FANTASTISCH! Ook het creatieve kado wat je in je vorige blogpost liet zien was helemaal geweldig! Ik weet zeker dat Mr & Mrs Rongen met beide erg blij zijn! Maar wat fijn dat je echt volop genoten hebt afgelopen vrijdag! Het is en blijft toch je kleine broertje he ;) .

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtig! En gefeliciteerd natuurlijk ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem echt super Sanne en hartstikke leuk dat je onze Gastdesigner wilde zijn. Thanks. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!