woensdag 13 augustus 2014

Snail Mail update


Vandaag een update over mijn boek Snail Mail. Afgelopen week kreeg ik het eerste exemplaar al in handen. Vanaf 19 augustus is het boek te koop in de boekhandels. Maar... wil je liever een gesigneerd exemplaar ontvangen, mail me dan (mijn e-mailadres vind je aan de rechterkant van mijn blog). Dan reserveer ik een boek voor je. Na 19 augustus ga ik de boekjes versturen.

Er is ook een mogelijkheid om mij persoonlijk te ontmoeten en een gesigneerd exemplaar te kopen. Ik sta namelijk op 30 augustus op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen 2014 in Den Bosch. Je kunt mij vinden bij de stand van Your Zoap Creatief. Ik kom in het najaar ook langs op enkele andere beurzen, maar daarover later meer.

Hopelijk ontmoeten we elkaar in Den Bosch!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,
    gefeliciteerd met je boek! Echt zo gaaf lijkt me dat!
    En als ik dit zo lees ga je nog beroemd worden in scrapland...Hartstikke leuk!
    Groetjes en geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Wat zal je trots zijn, je eerste boek echt in handen!! Ben benieuwd!
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog een weekje geduld hebben. Het lijkt me ook wel heel spannend. Super stoer dat je dit durft. Dadelijk weet iedereen in het scrapwereldje wie Sanne is.
    In Cards&Scrap zag ik ook al een artikel over snail mail.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je boek. Nou daar mag je echt wel trots op zijn! Leuk! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, je eigen boek! Geniet van alle festiviteiten en het signeren, hoe leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag er trots op zijn, het is een mooi en kleurrijk boekje geworden, ik zal het meenemen naar de beurs, voor een handtekening. Want er moet natuurlijk gesigneerd worden!

    groetjes,

    Antoinette


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf Sanne!! Alleen de voorkant ziet er al super uit!! Gefeliciteerd!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superstoer! Wil ook wel een gesigneerde versie, hoor! Volgende week komt ie als het goed is in de bus...
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat eeeeeeeeeeeenig Sanne en helaas ga ik je niet zien want ik ga naar Zwolle en dat sla jij dus over, jammer!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt heel tof, je eigen boek! Wat zul jij trots zijn :)
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!