dinsdag 19 augustus 2014

Snail Mail nu verkrijgbaar!


Joepie! Vanaf vandaag is mijn boek 'Snail Mail' te koop! Heel gek. Je bent er zo lang mee bezig geweest en opeens is ie daar dan. Vorig jaar begon ik al met de voorbereidingen. Eerst de cover, daarna de andere projecten (en dat waren er een heleboel) en als laatste teksten schrijven. Maar dan gaan je projectjes naar de fotograaf en keert de rust thuis weder. Je vergeet bijna dat je een boek aan het maken bent (of hebt gemaakt). Maanden verstrijken maar nu is het boek dan eindelijk te koop!

Het boek staat boordevol ideetjes om creatieve post uit de brievenbus te maken. Ik ben reuze benieuwd wat jullie van het boek vinden. Mochten jullie ook leuke Snail Mail hebben gemaakt, laat het me dan zeker even weten.

Het boek is voor maar 9,99 euro te koop bij de boekhandels en www.bol.com. Maar... wil je nou liever een persoonlijk en gesigneerd exemplaar ontvangen, laat het me dan even weten. Als je me een mailtje stuurt, zorg ik ervoor dat je zo snel mogelijk een exemplaar op je deurmat hebt liggen. Mijn e-mailadres staat in de rechterzijbalk (klik op 'Contact Me').

16 opmerkingen:

  1. ziet er super uit, Sanne, geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!! en natuurlijk wil ik graag een persoonlijk exemplaar ontvangen, doe maar het boekje alvast inpakken :) , ik kan niet wachten om meer te zien!!!!!!!!!! you've got mail!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat onwijs leuk voor je! Wat zal je daar trots op zijn, en terecht! Succes met de verkoop, maar dat zal zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek, van ♥-e gefeliciteerd met je boek ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Wat zul je trots zijn! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk voor je Sanne...van harte gefeliciteerd hoor!
    Heel veel succes met de verkoop.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal top! Heel veel suc-6 met de verkoop. Maar dat gaat wel goed komen, daar ben ik niet bang voor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf!! Gefeliciteerd Sanne, en hopelijk gaat de verkoop als een trein. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben ik maandag bij de groothandel, hebben ze jouw boekje nog niet op voorraad. Jammer hoor, want ik had er graag een paar in mijn winkeltje gelegd. In ieder geval van harte gefeliciteerd met de "release", ik hoop voor je dat het een bestseller wordt :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe gaaf is dit?!!!!!
    Heel veel plezier en GEFELICITEERD.
    Ik heb je net een mail gestuurd.
    Lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb 'em (YES!) en deed meteen inspiratie op, leuk!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Had m al "gepreordered" bij bol.com! Erg leuk boekje, ik ga morgrn materiaal shoppen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne, wat super een eigen boek!! Ben erg benieuwd hoor! Hoop voor je dat het een bestseller word!
    Wat een leuke letterbak in het kerstboek en al dat moois op en om de kerstschouw vind ik helemaal geweldig, wat een werk!
    Groetjes, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!