vrijdag 22 augustus 2014

Rompertje


In mijn vakantie kreeg ik opeens de behoefte om weer eens lekker te borduren. Ik heb een eenvoudig wit rompertje opgeleukt met een borduursel (patroon: Slipcover Your Life). Het is een precies en tijdrovend klusje, maar dan krijg je de vakantie in elk geval om. De rest van de tijd kreeg ik om met haken. De resultaten show ik vast en zeker nog een keer. Inmiddels heb ik het maken van kaartjes ook weer opgepakt. Met wat baby's hier op komst kon ik mijn ei weer kwijt. Volgende week vrijdag is het weer Knutsel & Zo-vrijdag, dus dan laat ik jullie een babykaartje zien. Ik ga genieten van mijn laatste vakantiedag. Maandag begint hier ook het nieuwe schooljaar!

PS. Heb je nog interesse in een gesigneerd exemplaar van mijn boek Snail Mail, lees dan even het blogbericht hieronder.

13 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel erg gaaf geworden,
    zag hem op je IG natuurlijk al voorbij komen ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk. Echt zo schattig! Geniet van je laatste weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig Sanne!
    Zooo lief.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een lieffie!
    Ik heb bij Marianne op de beurs in Zwolle je boekje lekker zitten te bekijken. Nou bekijken...ik kerk letterlijk mijn ogen uit! Wauw Sanne wat een gave projectjes,kaarten,labels enz..stuk voor stuk zijn ze even gaaf! Ik heb echt heerlijk genoten van al het moois! Mijn hele dikke complimenten! zeker te weten dat je boekje loopt als een trein! (Wat een uitroeptekens, maar ik ben zo enthousiast!! haha)

    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig rompertje is het zo geworden. Enne....met wat baby's op komst.... je krijgt toch geen tweeling?
    ;-))
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooooh, WAT LIEFFFFFFF.
    Hierin kan je baby-tje straks lekker mooi en schattig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo leuk geworden, Sanne, maar wat een werk!!!!!!!!
    een fijn weekend nog!!! en het boekje is prachtig, mooie voorbeelden, echt geweldig!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!