maandag 25 augustus 2014

Omslagdoek


Een tijdje geleden vroeg iemand of ik een omslagdoek voor haar wilde haken. Natuurlijk! Ik begon er op de heenweg naar de camping aan en aan het einde van het weekje camping was ie klaar. De kleuren van de omslagdoek zijn zwart, grijs, wit en mintgroen. Zelf hou ik meer van vrolijke kleurtjes, dus begon ik na de omslagdoek aan een ander haakproject. Iets met veel kleur. Later daarover meer.

Vandaag begint het nieuwe schooljaar weer. Ik zie altijd erg op tegen de eerste schooldag, maar dit jaar ben ik blij dat ik weer aan het werk kan. Na een paar uurtjes is het vast alsof ik nooit vakantie heb gehad. Vrijdag ben ik weer terug. Dan is het namelijk weer Knutsel & Zo-vrijdag en show ik 3 kaartjes. Ja, je leest het goed: kaartjes. Dus hopelijk tot dan!

8 opmerkingen:

  1. Ik ken dat gevoel! Eerst kijk je er een beetje tegenop en daarna kijjt het alsof je nooit bent weggeweest ;-) je omslaggdoek is erg mooi geworden! Ik kijk al uit naar je kaartjes van vrijdag. Veel plezier en succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf geworden die omslag doek al snap ik wat je bedoeld met de kleurtjes.
    Ben weer benieuwd naar je kaartjes.
    Veel plezier weer op school, hier moet mijn zoontje morgen weer beginnen..

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar, poeh die eerste werkdag na zo'n heerlijke tijd...maar ja...
    Je omslagdoek is mooi zeg. Knap ( lees ik kan niet haken ;-))
    Ja een kaartje vind ik ook wel weer leuk, dus ik zal er vrijdag waarschijnlijk wel weer even zijn.
    Alles goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer aan het werk dus. Hier ligt de eerste week al achter ons, altijd even wennen. Maar jij mag binnenkort (nou ja, bijna binnenkort dan) met verlof. Zo leuk om daarna uit te kunnen kijken.
    Je omslagdoek is mooi geworden. Ik heb dit patroon ook al gehaakt. Met warme wol. Komt nu van pas, we hebben het doek vaak om de laatste tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,
    de kop is er af voor jou. Altijd spannend zo eerste dag.
    Je omslagdoek is mooi gehaakt (en snel).
    Succes van de week en tot vrijdag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, dit zijn wel mijn kleurtjes :) En volgens mij weet ik voor wie je hem hebt gemaakt....
    Hier ook al weer volop in het school-gebeuren, van ritme nog geen sprake, maar dat komt vanzelf!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haken, heerlijk! En weer naar school is eigenlijk ook wel heel gezellig. Went altijd weer snel. Ik hou wel van deze kleurencombi, net als Colien ben ik niet zo van het zoete ;) Alles goed met jou?
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!