dinsdag 5 september 2023

Kidsbox herfst: Halloween-magneten


 De mussen vallen op dit moment van het dak, maar de herfst is in aantocht. Ik vind dit persoonlijk een heerlijke tijd. Bij mooi weer lekker naar het bos. Bij slecht weer gezellig samen aan de knutsel. Onze oudste is helemaal gek van Halloween, dus het is hartstikke leuk dat deze feestdag ook steeds meer naar Nederland overwaait. Daarom gaan we bij September18 ook rondom Halloween aan de slag! 


Een jaar gelden startte September18 namelijk met September8: DIY-boxen voor kids. Zo kunnen kinderen ook steeds met een nieuwe knutsel aan de slag. Vijf keer per jaar, rond iedere schoolvakantie, komt een nieuwe DIY-box uit. Deze kids-boxen zijn geschikt voor kinderen van alle leeftijden. Soms hebben ze een beetje hulp nodig van een volwassene, maar er is toch niks leukers dan gezellig met je kind bezig te zijn? 


Tijdens de herfstvakantie gaan we aan de slag met deze toffe Halloween-magneten. In de DIY-box zitten alle materialen die je nodig hebt: verschillende kleuren foam, sjablonen van griezelfiguren en magneettape. Ik ging thuis alvast met Nina aan de slag en dat was ontzettend leuk! Waar ik zelf soms nogal vastzit in het 'namaken' van een voorbeeld, ging Nina helemaal los met haar eigen creativiteit. Hierdoor werd ik zelf ook enorm geprikkeld om mijn eigen draai te geven een dit project. 


Heb je, net als wij, geen koelkast waar magneten op blijven plakken? De griezelfiguren kun je uiteraard ook op een andere manier in je huis tentoonstellen. Zo maakten wij er een leuke slinger van met kralen in Halloween-kleurtjes. Maar misschien maak je wel een toffe herfst-tafel of heb je zelf nog andere leuke ideeën. 


De September8-kidsbox is te bestellen met of zonder abonnement. Een abonnement kost €75,- per jaar. Je krijgt dan een welkomstcadeau erbij. Je kunt echter ook kiezen voor een abonnement zonder welkomstcadeau. Je krijgt dan de 5e box helemaal gratis en betaalt maar €59,- per jaar. Een losse kidsbox kost slechts €16,95. Wil je nog meedoen met deze griezelige DIY, meld je dan aan voor 1 oktober. Knutsel je gezellig met ons mee?

Liefs,
Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!