vrijdag 11 april 2014

Knutsel & Zo - trouwkaart


Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaartje. Vandaag weer een trouwkaartje op deze Knutsel & Zo-vrijdag. Een hele andere dan vorige week. Hij is gebaseerd op de liftkaart van de Liftchallenge. Hopelijk leven de ontvangers nog lang en gelukkig samen. Dit komt allemaal uit de webwinkel:

- Papierblok Marianne Design - Don & Daisy
- Papierblok Marianne Design - French Roses
Kraft cardstock

Volgende week laat ik weer wat zien met de leuke nieuwe spulletjes uit de webwinkel. Hopelijk kom je dan weer kijken. Nu ga ik even langs bij mijn Knutsel & Zo-maatjes ANNEMARIE & MERIT, JUDITH en KARIN & DIDY. Ik ben benieuwd wat zij hebben gemaakt.

18 opmerkingen:

  1. Ik vind hem leuk en mooi! Heerlijk met het roze er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke trouwkaart. Wat ook al met het "kant" papier aan de slag gegaan voor een trouwkaart maar het wilde niet zo lukken.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooie kaart! Leuk dat roze met kant, romantisch..
    Groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vrolijke romantische trouwkaart Sanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke romantische lift is dit! Perfect voor een bruidspaar.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave en originele lift, vind hem echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje! De papiertjes zijn wel erg mooi...
    En je lift is ook supergoed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Sanne! Gaaf dat romantische kant met een leuk knalaccent door het roze. Ik ben d'r weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie lift heb je gemaakt. Mooi met roze en kant en een hart....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al is het een lift kaartje, toch weer Sanne eigen door het zwarte stikrandje! Hij is leuk geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend Sanne! Het roze knalt er lekker uit :) .

    Alvast een fijn weekend toe gewenst.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoe je elegant en vrolijk-stoer met elkaar combineert!
    Op het bruidspaar!

    Fijn weekend,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke kaart Sanne, lief en een tikkie stoer...op en top Sanne.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vond het ook wel een kaart voor jou, deze! Mooie lift Sanne, en inderdaad zoals Judith zegt heb je elegant en stoer mooi gecombineerd. Maar dat zie ik bij jou altijd wel, lief en stoer tegelijk. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze is ook helemaal super geweldig ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal jouw ding en de kleuren vind ik prachtig! Bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!