vrijdag 25 april 2014

Knutsel & Zo - Niek & Evy


Goedemorgen! Op sommige plaatsen regende het gisteren hagelstenen. Hier regent het baby's. Een goede reden om lekker op me lekker op mijn knutselkamer terug te trekken. Mijn collega beviel op Tweede Paasdag van een zoontje: Niek. Voor haar maakte ik bovenstaand kaartje. De collega van mijn vriendin beviel op Eerste Paasdag van een dochter: Evy. Voor haar maakte ik onderstaand kaartje.


Dezelfde kaartjes, in spiegelbeeld en in andere kleurtjes uiteraard. Ik heb me lekker uitgeleefd! En natuurlijk een verborgen boodschap: de geboortedatum als bladzijdenummer ;-) Ik gebruikte een hoop materialen uit de webwinkel van Knutsel & Zo. Wat nieuwe spulletjes, maar ook 'gouwe ouwe':

- Papierblok Joy! Crafts - Wood Texture

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaartjes vinden! Misschien vind je het ook leuk om even te gaan kijken bij mijn mede-DT'ers  ANNEMARIE & MERIT, JUDITH en KARIN & DIDY. Ik ga nu gauw richting school voor de Koningsspelen. Daarna mag ik eindelijk gaan genieten van 2 weken vakantie: zalig! Fijn weekend alvast! En een gezellige Koningsdag morgen!

15 opmerkingen:

  1. oh Sanne wat een dotjes van babykaarten!! En zo echt Sanne, vind ze helemaal geweldig.
    En die kleine details zoals de datum super.

    fijn weekend veel liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super leuk, in allebei de kleuren! Mooie combinatie van oud en nieuw. Ben verliefd op de het nieuwe alfabet van MD, heb hem zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer twee geweldige babykaarten Sanne! Wat heerlijk twee weken vakantie, geniet er lekker van!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij vinden ze allebei weer super! De Eline babies blijven zo leuk he? De kersverse papa's & mama's zullen boffen maar met z'n prachtig kaartje.

    een fijn weekend
    & lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei zijn ze weer super leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn ze! En die verborgen boodschap is goed bedacht, zeg!
    Twee weken vakantie, wat een luxe, geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sanne! Twee hele leuke geboortekaartjes! En heerlijk he, die twee weken meivakantie! :)
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer supers, mooi gemaakt! En hadden ze de geheime boodschap meteen door?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze weer leuk! Heb je tekst een uitleg moet geven bij de geheime boodschap?
    Fijne vakantie, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk detail geb. datum als bladzijde nr. Het zijn twee beeldige kaarten!!! Leuk dat kurk. Heb ik laatst ook gebruikt, had het nodig voor iets dus de onderzetter moest er aan geloven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. detail van de datum was mij opgevallen....erg leuk! en nogmaals bedankt voor de kaart van EVY! de papa en mama vonden hem super mooi! alle credits voor jou

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!