vrijdag 4 april 2014

Knutsel & Zo - trouwkaart


Goedemorgen allemaal! Het is vandaag 04-04-2014. Een bijzondere datum. Ik denk dat er veel mensen gaan trouwen vandaag. Maar het is ook Knutsel & Zo-vrijdag. Ik combineer die twee vandaag en maakte deze vrolijke kaart. De vogels komen uit de agenda van Eline Pellinkhof. Ze blijven leuk! Het lijstje en het hartje zijn van Marianne Design, maar helaas uitverkocht. Dit komt wel uit de webwinkel:

- Papierblok Eline's Buitenhuis - Dolls House
Kraft cardstock

Er zijn weer een heleboel leuke nieuwe spulletjes in de webwinkel te vinden. Hopelijk kan ik daar volgende week wat van laten zien. Ik ga nu even een kijkje nemen bij  ANNEMARIE & MERIT, JUDITH en KARIN & DIDY. Ik ben benieuwd wat zij hebben gemaakt.

21 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Sanne, ik wordt er blij van!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo een vrolijke kaart voor deze bijzondere dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk fris en schattig kaartje, hier wordt ik zo vrolijk van!!
    Fijn weekend veel liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt, Sanne! Perfect voor een bijzondere dag als vandaag. Mensen die het Ja-woord aan elkaar geven, baby's die geboren worden...
    Ik wens jou ook een bijzonder mooie dag!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een hele vrolijke kaart Sanne...
    Helemaal leuk:)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig, zo'n vrolijk kaartje!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker schattige vogeltjes! Heerlijk vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie en vrolijke kaart, toppie ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk en vrolijk kaartje
    prachtig die stiksels erop .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige trouwkaart! Heerlijk vrolijk en inderdaad de vogeltjes van Eline blijven leuk :) . Ook de details die je aan hebt gebracht zijn weer helemaal top! Dat maakt het kaartje weer een echt Sanne kaartje.

    Een fijn weekend.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf kaartje! Zo leuk die kleurige vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Erg leuk hoe je dit gemaakt hebt, met de vogeltjes!

    Groetjes ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk! heerlijk deze kleurtjes, die maken blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ie weer leuk! Het 'dubbele' stiksel staat ook erg gaaf.
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi hi, 2 tortel duifjes.
    Ze zijn idd erg schattig.
    Mooi zo verwerkt op een kaart.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gaaf kaartje. Lekker vrolijk. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heerlijk, vrolijk kaartje! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!
    Love it!!!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat kan ik toch genieten van jou creaties!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mmm de vrolijkheid ten top :D
    Superleuk!
    En de voorkant van je boekje ziet er nu al veelbelovend uit, gaaf zeg!

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!