maandag 27 augustus 2012

Washi-week dag 2


We zijn weer begonnen aan een nieuwe week. Ik ben al aan het werk, maar ik wilde jullie vandaag nog even twee nieuwe kaartjes laten zien. Ze groeiden uit de kaarten die ik gisteren plaatste. Lekkere snelle kaartjes die lang moeten drogen. Ze zijn gemaakt met Washi-tape. Het cardstock heb ik geëmbost met een leuke embossingfolder. De letters zijn gemaakt met een stanslat van Tim Holtz.


Zelf vind ik ze erg geslaagd. Overmorgen ben ik terug met nog meer Washi-kaarten. Wat is het toch leuk om daarmee te werken zeg! Ik hoop dat ik nog meer leuke kleurtjes en motiefjes kan scoren. Bij onze plaatselijke Hema hebben ze geen tapejes binnen gekregen. Gelukkig kreeg ik er van mijn moeder een paar! Dankjewel lieve mama!! Ik wens jullie een fijne dag, het weer wordt gelukkig wat aangenamer. En mocht je nog kans willen maken op mijn candy, kijk dan even hier.

12 opmerkingen:

  1. wat zijn deze weer erg leuk gemaakt ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,

    wat een superleuke kaarten heb je gemaakt met het tape. Ik hoorde dat bij Action ook tape te koop is. Ik heb het nog niet kunnen vinden, maar het is er wel.
    En gefeliciteerd met je lift!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk zijn ze! Lekker fris tegen dat wit! Heb je al gekeken op ons Liftblog ;):)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, ik zie de button al staan, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook leuk om te embossen! Vrolijke kaartjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn zeker geslaagd de kaartjes. Leuk de stroken washi tape n de embossing op de achtergrond. Gefeliciteerd met het winnen van de liftchallenge!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel handig altijd om een geslaagde kaart in meerdere varianten te kunnen maken. Deze zijn ook weer heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn ook weer erg leuk, Sanne! En proficiat, Yuri ook, met de gewonnen liftchallenge!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, die washi-kaartjes! Echt lekker vrolijk.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sanne , wat leuk om hier voorbeelden te zien van wat je met die tape allemaal kan doen .... Erg mooie kaarten ! Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er cool uit! Wist niet dat Washi tape lang moest drogen Hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!