vrijdag 7 januari 2011

Yum!


Ik zag op het challengeblog van de Stempelstudio een leuke uitdaging: maak een lekker kaartje. Nou, zoals jullie zien heb ik mijn best gedaan. Het kaartje is gemaakt van paarse cardstock en designpapier van Cosmo Cricket (Pixie Licious). Ik heb met een randpons van Martha Stewart randjes gemaakt in paarse cardstock. Het hoekje heb ik met de slice uit cardstock gesneden. Hierop heb ik 3 paarse plaksteentjes geplakt. Het afdrukje is van The Greeting Farm en is ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna heb ik het afdrukje met nestabilities en de cuttlebug uitgesneden. Het paarse randje om het afdrukje is met nestabilities en de cuttlebug uit paarse cardstock gesneden. Ik heb nog een paars koordje om de kaart geknoopt. Hieraan heb ik een labeltje gehangen. Het labeltje is gemaakt van paarse cardstock. Ik heb er met de crop-a-dile een eyelet in bevestigd. Het tekstje is gemaakt op de computer. De paarse plaksteentjes in de hoek maken het kaartje af. Mijn vakantie zit er al weer bijna op. Misschien dat ik morgen en overmorgen nog wat kan freubelen. Ik ga vandaag lekker een dagje bij papa en mama op bezoek.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Stempelstudio - Lekker kaartje

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief en schattig kaartje zeg!
    Wou ook aan de challenge deelnemen, helaas ik heb ik geen lekkere stempel van een merk die ze daar verkopen...
    Maar veel succes hoor!!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Sanne!! Mooie kleuren en het stempeltje is erg lief.
    xMarley

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sanne,

    Dat is echt een lekker kaartje!
    Leuk dat je mee doet aan onze challenge.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijk kaartje,echt om te snoepen mooie kleuren.Leuk dat je meedoet met de challenge.

    groetjes Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!