donderdag 6 januari 2011

Een meisje!


Ik zag op het challengeblog van Stamp With Fun een leuke sketch staan. Hier wilde ik me wel aan wagen. Toen ik op het challengeblog van Dutch Dare Card kwam, zag ik dat je daar een kaartje kon maken rondom het thema 'nieuw begin' en ik dacht: ik ga de challenges combineren. Ik heb gekozen voor een babykaart (altijd handig om op voorraad te hebben, vooral als je niemand kent die zwanger is...). Ik heb tot nu toe alleen nog maar meisjeskaarten de deur uit hoeven doen, dus daar gokken we nu weer op (sorry... roze blijft leuk). Ik heb de kaart gemaakt van roze cardstock. Het designpapier is van Kars (Country Rose). Het afdrukje is van Whipper Snapper en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna heb ik het afdrukje gemat op roze cardstock. Achter het afdrukje heb ik een grappig roze lint geplakt. Dit lint komt ook terug in het flosje (wat zijn ze leuk hè?). Voor het flosje heb ik verschillende witte en roze lintjes gebruikt. Met flosdraad heb ik het klosje vastgeknoopt en er een bedeltje aan gehangen. De tekst heb ik op de computer gemaakt en gemat op roze cardstock. De bloemetjes heb ik gemaakt van roze cardstock en het designpapier. Ze zijn uitgesneden met mallen van Crealies. Nog wat roze plaksteentjes erop en klaar is de kaart. Nu maar wachten tot er iemand zwanger raakt...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Stamp With Fun - Sketch
- Dutch Dare Card Challenges - New Beginnings

12 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Wat een schatje, ziet er vertederend uit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Sanne wat een schatje!
    Inderdaad woon ik ook in Brabant ongeveer 20 minuten van de Scrapheap in een dorpje aan de Maas.
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk roze meisjes kaart.
    leuk gedaan met die veiligheidsspeld aan het lint.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, zo lief!!
    Het zal wel eens van pas komen...
    Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje! Het stempeltje is echt een schatje.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart!!! Enne.....die komt vast wel eens van pas.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sanne,

    Wat een vrolijk kaartje, erg leuk!
    Veel sportplezier vanavond, ik ga aan de fröbel...

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaartje, leuk met dat klosje. Weer een idee erbij.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey hoi,
    Allereerst bedankt voor je lieve reactie op mijn kaart en dat je mijn volger bent geworden vind ik al helemaal super!
    Jij maakt ook hele mooie dingen zie ik en ik ben meteen ook je volger geworden!
    Deze kaart is heerlijk zoet:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super sweet card! Thanks for playing along with us at DDCC!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a gorgeous card. Thanks for joining in with our sketch challenge over at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute card.Thanks for joining us at DDCC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!