zaterdag 8 januari 2011

Jongenskaart


Afgelopen maandag ben ik met Colien bij Mariken geweest. We hadden een aantal sketches uitgeprint, die we graag wilden maken. Daar zat ook de sketch van Create4Fun bij. Een eenvoudige sketch, dus leuk voor een jongenskaart. Aangezien er binnenkort weer wat jongens in de familie jarig zijn, heb ik dit kaartje gemaakt. De basis is van blauw/groene en witte cardstock. Het designpapier is van Basic Grey (Oliver). Ik heb de randjes van het papier bewerkt met de distresser en billendoekjes. Het afdrukje heb ik van Mariken gekregen (bedankt Mariken). Het afdrukje is ingekleurd met Derwent-potloden en gemat op de blauw/groene cardstock. Het grappige lintje heb ik een keer van Colien gehad (ook mijn grote dank). Ik heb het lint doormidden geknipt en de losse stukken boven en onder op de kaart geplakt. De sterren heb ik met de slice uit het designpapier gesneden en met 3D-foam op de kaart geplakt.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Create4Fun Challenge - Sketch

5 opmerkingen:

  1. Hallo Sanne,
    Echt een heel leuke jongenskaart! Enig idee welke stempel het is? Ik vind het een hele leuke muis. Mijn vriend verzameld muizen, vind het dan altijd wel leuk om zo'n kaartje te maken. Hoe doe je dat met die babydoekjes voor de randjes? Heb het al een paar keer gelezen, maar ik heb echt geen idee...
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk, Sanne ! mooi ingekleurd en mooie kleuren gebruikt, dat het je weer goed voor elkaar !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke jongenskaart Sanne.Mooi papier ook en die sterren erbij helemaal af.Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en stoere kaart heb je gemaakt met mijn sketch.
    Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week.

    P.S. Je kaartje kan ook heel goed meedoen met de Distressing challenge op het Phindy's Place challengeblog. Hier is de link: http://phindysplacechallenge.blogspot.com/

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!