woensdag 20 oktober 2010

Vriendinnetje viert feest!



Mijn vriendinnetje Lisanne is in september 25 jaar geworden. We wachten al een poosje op haar feest, maar zaterdag is het dan zo ver. Met de vriendinnen kopen we samen altijd een cadeautje en een kaartje. Maar een kaartje kopen is helemaal niet leuk als één van de dames ook zelf kaartjes kan maken. Ik zorg dus altijd voor de kaart. Voor Lisanne heb ik een tunnelkaart gemaakt. Die vind ik gewoon zo leuk om te maken. Simpel, snel klaar, maar je hebt toch iets aparts om te geven. Aan andere vriendinnetjes had ik al een vouwkaart en een gewone kaart gegeven, dus nu wilde ik toch weer wat anders geven. De kaart is gemaakt van een stuk beige cardstock. Hierop heb ik designpapier geplakt van Kaiser Kraft (Gypsy Sisters Collection). Dit papier vind ik zo mooi, maar helaas is het bijna op. In de herfstvakantie tock maar eens voor nieuw papier kijken dan. Het papier heb ik afgerond met een hoekjespons. Het gat in de kaart is gemaakt met een nestabilitie en de cuttlebug. Deze nestabilitie heb ik ook gebruikt om het afdrukje mee uit te snijden. Het afdrukje is van C.C. Design en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. De bloemetjes heb ik extra opgeleukt met Paper Glaze. Dit is helaas niet op de foto te zien. Op de voorkant heb ik nog twee randjes geplakt die ik heb gemaakt met een randenpons van Martha Stewart. De tekst in de kaart heb ik op de computer gemaakt en op het designpapier geprint. Het tekstje kun je door het kadertje lezen. Zo, ik ga nu nog even aan de frobel. Wil meedoen aan een challenge van Cards etc. Shop. Vanavond weer een scrapavondje op de planning staan met scrapmaatjes Colien, Mariken en Esther. Heb er zin in!

1 opmerking:

  1. Hoi Sanne,

    bedankt voor je compliment, het is steeds weer zo fijn om zo'n berichtje te lezen. Jouw tunnelkaart vind ik ook heel mooi, je hebt me er zin in doen krijgen om zo ook eentje te maken want je hebt gelijk dat dit echt een originele kaart is. Ik word ook jouw volger zo kan ik regelmatig langs komen ;-)

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!