maandag 25 oktober 2010

Envelop-kaartje


Dit kaartje heb ik ook woensdag tijdens het scrapavondje gemaakt. Mariken had het kaartje een keer tijdens een workshop gemaakt en ik heb dat kaartje nagemaakt. Het is een envelop-kaartje. Het grote label, waar je een tekst op kunt zetten, kun je uit de envelop schuiven. De envelop is gemaakt van witte cardstock. Ik heb er designpapier uit het blokje van Cosmo Cricket (Mitten Weather) opgeplakt. Aan de bovenkant van de envelop heb ik een kantje geplakt. Het afdrukje is van Stampies. Ik heb hem uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug. Het randje eromheen is ook met een nestabilitie gemaakt. Deze Stampie heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb nog wat bloemen opgeplakt, die gemaakt zijn met mallen van Crealies. De bloemhartjes zijn zilveren steentjes. Die heb ik ook op het label geplakt. Op het label heb ik ook nog een randje gestempeld. Dit is niet op de foto te zien.

7 opmerkingen:

  1. Oooh wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Sanne! En ook zo super ingekleurd!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou jullie hebben die avond niet stil gezeten zie ik wel weer.
    Heel leuk kaartje geworden.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje geworden zeg.Ene wat was jij attent zeg je wist als eerst en enigste dat we vandaag 1 jaar bestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowwww Sanne,Wat is deze schitterend,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heuse beauty en zo schattig!
    xxDebbie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!