maandag 4 oktober 2010

Dierendag


Hoera, het is vandaag Dierendag! De eerste Dierendag van onze lieve kittens Mika en Beau. Ze zijn nu een half jaar oud en wonen sinds eind mei bij ons in huis. We gaan ze vandaag extra verwennen, hoewel ze bij ons niks te klagen hebben. Mika moet er nog maar even van genieten. Woensdag wordt ze geopereerd aan een navelbreukje. Ze zijn wel nieuwsgierig naar dit bericht, volgens mij. Ze zitten allebei op de rugleuning van mijn stoel.

Maar er is vandaag nog iemand jarig! Merit wordt vandaag 15 jaar oud! Gefeliciteerd meid! Het kaartje dat ik voor haar heb gemaakt, heeft ze al een poosje thuis. Het staat wel al op mijn blog (zie 20 september). Dus ga allemaal naar de blog van Merit en laat even een verjaardagsberichtje achter.

1 opmerking:

  1. Hoi Sanne,

    Ik heb even lekker rondgesnuffeld op je blog. Wat maak jij leuke dingen zeg! Ik ben gelijk volger geworden want ik wil hier niks van missen. Helaas ben ik zaterdag niet op de open dag van Ge-We Hobby, volgende keer misschien weer.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!