dinsdag 13 maart 2012

Get Well


Vandaag ben ik terug met een beterschapskaartje. Hij heeft nog geen bestemming, maar het is fijn als je beterschapskaartjes op voorraad hebt. Ik heb dit kaartje gemaakt met leuk appeltjespapier. Het komt uit de Flow. Meestal blijft die bij mij niet heel. Ik scheur alle leuke bladzijden eruit. Het witte cardstock heb ik met de naaimachine gestikt. De appel is een strijkplaatje. Vind hem wel bij het papier passen. Evenals het rood-witte twine (van Knutsel & Zo, te koop in heel veel leuke kleurtjes). Ik heb er een klein labeltje aangehangen. Ik heb ook nog een tekst op de kaart gestempeld. Het is voor mijn doen weer een erg clean-and-simple-kaartje geworden. Dat is niet erg als je in tijdnood zit. Ik ga vandaag flink aan mijn rapporten werken. Morgen ben ik terug met een nieuwe kaart. Hopelijk tot dan!

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Dutch Card Lovers - Sketch

20 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,

    Hoe gaat het met je....
    Je kaartje is wel een leukerd hoor, en lekker vrolijk voor als je wat beterschapswensen nodig hebt.
    Ik moest gelijk aan van die kniestukken denken toen ik die appel zag, die ik vroeger op mijn broek kreeg....heel leuk!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk beterschapskaartje, erg mooi! En een heel andere uitwerking van de sketch als mijn kaartje, leuk om te zien :)
    Succes met alle drukte!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dit CAS kaartje. Niets mis mee! Appeltjes vind ik altijd leuk trouwens!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Sanne en simpel is niets minder mooi hoor.
    Hij straalt zo zonnig dat je haast al beter bent als je hem bekeken hebt.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een strak en vrolijk beterschapskaartje!
    Ik heb het appeltjespapier ook nog liggen, het wacht nog op een leuk idee.... Dit geeft zeker inspiratie!
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is LEUK!!!
    Lieve groetjes en succes met de rapporten!!
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ik moest ook aan de kniestukken van vroeger denken....wat een prachtig papier!!! Mooi kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. An apple a day keeps the doctor away! Heel fris kaartje is het, leuk! Daar knapt een zieke vast snel van op!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke frisse kaart!! Ook je andere creaties vind ik erg mooi en inspirerend, ik ga je volgen....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk deze appeltjes kaart!! Grappig het strijkplaatje en het papier uit de flow, mooie combinatie. Vind de Flow een te gek tijdschrift!


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele vrolijke beterschap kaart Sanne! Heel origineel en een leuk idee met de stiksels!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave kaart, Sanne! Die appeltjes zijn helemaal leuk en natuurlijk ook je naaimachine stiksels!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit weer leuk gedaan. Je appel staat prachtig bij dit papier. En wat doet je naaimachine weer goed dienst.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het helemaal top! Lekker frisse kaart. Leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende kaart Sanne, heel mooie gedaan met die appel en het stikwerk. Super!
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan Sanne, wat een heerlijke beterschapskaart is dit geworden!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat enig die appel. Mooi met de blauwe rand er achter. Hele leuke kaart Sanne en tof dat je weer meedoet met DCL.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk anders dan anders kaartje! Leuk ook dat je papier uit de flow gebruikt!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel erg leuk kaartje hoor. Fijn dat je weer meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!