woensdag 1 februari 2012

Straight from the Heart


Afgelopen zondag hebben Colien en ik met dit papier zitten werken. Colien kocht het ooit, maar is er niet zo kapot van. We hebben er toch nog allebei een leuk kaartje mee weten te maken. Ik heb weer een Magnolia uit de nieuwste collectie gekleurd met Derwent-potloden. Het vogelhuisje, het vogeltje en de klimop zijn gemaakt met mallen van Marianne Design. Het vogelhuisje heb ik opgeplakt met een stuk kreukellint en touw eraan. De tekst is van Aud Design. De steentjes en houten hartjes maken het kaartje af. Ik gok dat dit niet het laatste valentijnskaartje van dit jaar is. Ja, ik heb maar één valentijntje, maar die romantische kaartjes zijn toch wel leuk om te maken.


Met onze Beau gaat het inmiddels wel wat beter, denken we. Gisternacht was hij erg zielig, had veel last van de spuit. Hij kwam lekker bij ons op bed liggen en heeft de hele nacht tussen Yuri en mij ingelegen. Toen ik 's morgens wakker werd, lag hij zelfs op mijn buik te slapen. Dat doet hij anders nooit. Jullie krijgen van Beau een pootje voor al die lieve beterschapswensen.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Sketch Saturday - Sketch
- Simply Magnolia - Hearts and Love

15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje is dit weer! En fijn dat het beter gaat met Beau!
    Werk ze, xxx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een superleuk kaartje geworden. Heb die van mij ook vandaag geplaatst en uiteindelijk valt het nog wel mee met het papier :-)
    Fijn dat Beau aan het opknappen is!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief en super mooi kaartje! En fijn dat het weer beter gaat met de poes.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sanne, hoewel ik zelf weinig heb met Valentijnskaartjes vind ik ook deze (net als die van Colien) prachtig zeg.

    Fijn dat het met Beau weer wat beter gaat en hopelijk rent ie volgende week weer lekker rond.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,

    leuke kaart en ja, die romantische kaartje zijne rg leuk om te maken. Ik heb de houten hartjes nergens kunnen vinden, verschillende Xenossen afgegaan....alleen de sterretjes lagen er nog.Ik vind ze superleuk uitkomen en passen op je kaart.
    Groet,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook al zo.n schat van een kaartje ,leuk dat jullie het papier TOCH gebruikt hebben je ziet dat er toch heel iets leuks kan ontstaan.

    Beterschap voor Beau, die heeft vannacht in ieder geval lekker warm gelegen!!

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!
    Het papier krijgt een mooi effect met alle details die je erop hebt verwerkt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje en het papier daar is niks mis mee! Knuffel voor Beau!


    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och, die arme Beau! Toen Pinky zo ziek was, vond ik het ook zo zielig. Ik kan me voorstellen, dat je ongerust bent. Veel beterschapswensen en een lieve poot van Pinky!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief Valentijnskaartje! Het papier is super en natuurlijk ontbreekt je favoriete poststempel niet...
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel lief kaartje en hopelijk komt het met Beau straks allemaal goed!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 'n Pragtige kaartjie. Ek is so jammer dat ek nie die Tilda gekoop het nie, sy is pragtig. Dankie dat jy by Simply Magnolia kom speel. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sanne,

    je kaartje is heel mooi, zeker met al die kleine details zoals dat vogelhuisje en de klimop. Zo'n mooi tafereeltjes dat je gemaakt hebt.

    Fijn dat je meedoet bij Simply Magnolia!

    Dikke knuffel, ook voor Beau.

    Lins :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. really pretty love the soft colours thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sweet DP with this adorable colored Tilda. Thank you so much for playing along with us at Magnolia-licious Challenge. Hope to see for the next ones :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!