woensdag 29 februari 2012

Saar 3 jaar


Als eerste wil ik even mijn lieve DT-maatjes Annemarie en Merit hartelijk bedanken! Toen ik gisteren van mijn werk thuis kwam, lagen er twee enveloppen op de mat. Van eentje werd ik niet zo blij (rekening), maar van de andere kreeg ik een brok in mijn keel. Het was een prachtige kaart. Wat is het toch fijn als mensen aan je denken als het even niet zo meezit! Annemarie en Merit, wat ontzettend lief van jullie. De kaart staat hier op de kast.

Dan naar mijn kaart. Mijn kleine nichtje Saar wordt 3 jaar. Het duurt nog even, maar ik wilde zo graag weer meedoen met de challenge bij Kraftin' Kimmie en ik wilde dit geweldige afdrukje ook eindelijk eens gebruiken. Saar is het enige kleine meisje in de familie (op baby Zsofi na dan), dus dit kaartje moest wel voor haar worden. Hij kan nog een poosje op de vensterbank blijven staan en gaat rond haar verjaardag op de post. De kaart is gemaakt met het leuke papier van Prima Marketing (Madeline). Het afdrukje van Kraftin' Kimmie heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Ik heb de kaart weer lekker versierd: zwarte stiksels, roosjeslint, zwart lint, touw met een bedeltje, een knoop en een zwart steentje. De letterstickers zijn van Glitz Design en het andere tekstje is gemaakt met de Dymo-tang. Morgen ben ik terug met een heel andere kaart. Hij is gemaakt met dezelfde papierblok, maar lijkt verder in niets op deze kaart.

Vandaag ga ik beginnen met de lichttherapie. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen allemaal. Als het goed is, moet ik zo'n 30 seconden de kabine in en daar mag ik dan helemaal voor naar het ziekenhuis rijden. Met het aan- en uitkleden heb ik al langer werk, hihi. Maar het is voor een goed doel, hè mensen. Over een paar weken ben ik hopelijk verlost van de jeuk en word ik weer wat vrolijker als ik naar mezelf in de spiegel kijk.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Kraftin' Kimmie Stamps - Sketch

19 opmerkingen:

  1. succes met de lichttherapie. hopelijk helpt het.

    je kraftin kimmie kaartje is erg leuk. leuk ook weer die stiksels op je kaart.

    groet Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje die stempel is helemaal geweldig, en succes met de de lichttherapie, hopelijk heb je er baat bij, want er is niets erger dan jeuk!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Sanne.... zoals al jouw kaarten; echt toppie!!!
    Heel veel succes met je licht-therapie. Het is een heel gedoe om voor 30 seconden helemaal naar een ziekenhuis te rijden, maar het is het waard!! Mij heeft deze therapie écht van de jeuk af geholpen (ik kreeg er zelfs een kleurtje van... ook nooit weg *lol*)...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Sanne.
    Alleen moet hij nog een poosje blijven staan op de vensterbank.Succes met je therapie.Groetjes Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk kaartje, lekker 'rommelig', gaaf!
    Succes vandaag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje is dit! Ik vind dat blauwe kant met roosjes ook zo gaaf. Prachtig gemaakt weer!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart! Ik vind je versieringen altijd zo mooi. Lekker veel, maar toch niet TE druk!
    Kun je die lichttherapielamp niet thuis krijgen via de verzekering? Dat had mijn vader namelijk... Heel veel succes ermee!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje lekker veel op te zien! Succes met de lichttherapie en hopelijk werkt het!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk kaartje en wat een gaaf afdrukje...


    liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sanne,

    wat een superleuke kaart voor je bijna 3-jarige nichtje Saar. Soms heb je dat dat er oor een bepaalde leeftijdsgroep van alles is , maar dat je dan in je omgeving niemand hebt aan wie je het kan sturen.. Het afdrukje is super en de vrolijke kleur zal haar vast wel bevallen.
    Veel succes gewenst met de lichttherapie, hoop dat je het snel gaat merken.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is stoer en lief! Ben benieuwd of die 30 seconden gaan helpen. Ik hoop het wel voor je!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne, wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt! Ik vind die verschillende letters van de naam zo grappig! en dat lint ook met die roosjes, heel leuk. Succes met de lichttherapie en hopelijk hoef je niet heel vaak! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje is dit geworden!! Hoop dat de lichttherapie helpt!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart voor kleine Ik heb inmiddels begroene dat het 57 sec waren ipv 30:-) Ik hoop natuurlijk dat je huis er snel beter van wordt en je weer happy bent!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje met grappige stempel!
    Succes met de lichttherapie..ik hoop dat het helpt!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje voor Saar. Heerlijke kleuren voor een dreumes van 3.
    Succes met je lichttherapie. Hoop voor je dat het helpt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sterkte meid ik weet wat het is. En zit ook weer aan de zalf :(.
    Maar je kaartje is wel geweldig! en geloof me het word minder en het gaat een keer over. Maar het komt altijd wel weer terug. Niet altijd zo hevig maar hou het goed in de gaten.
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig kaartje, superlief hoor!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!