donderdag 12 november 2015

Instaswap


Dit jaar deed ik voor het eerst mee met de Instaswap: de Fall Edition 2015. Voor degenen die Instaswap niet kennen: Je maakt een cadeautje voor een andere Instagrammer en krijgt ook een cadeautje van een andere Instagrammer. Erg spannend! Ik werd gekoppeld aan iemand die vooral houdt van de kleuren okergeel, olijfgroen en grijs. Dat was best een opgave, want dat zijn totaal niet mijn kleuren. Toch heb ik mijn best gedaan er iets leuks van te maken. Enkele dingen kocht ik, enkele dingen versierde ik en enkele dingen maakte ik.


Ik maakte onder andere 2 setjes onderzetters in de kleuren okergeel, olijfgroen, grijs en zwart.


Ook kocht ik een reep chocolade. Uiteraard de gele! Deze versierde ik met de mooie bloemen van Marianne Design.


Nog een bloem op een hartjeslabel.


En dan het leukste klusje: inpakken. Bij elkaar passende cadeaupapiertjes en labeltjes die wat over de inhoud zeggen.

Het was erg leuk om iemand anders blij te maken met een doos vol leuks.

11 opmerkingen:

  1. Te gek! Wat ziet alles er mooi uit en wat leuk gedaan. Ik ben benieuwd wat je zelf hebt ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Heel erg gaaf gemaakt allemaal,
    ziet er ook zo leuk uit zo bij elkaar.
    En toch goed gelukt met de kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lijkt me dat gezellig om te krijgen, zo goed verzorgd! Fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldif leuk pakket heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk Sanne!! Geweldig mooi pakket heb je ervan gemaakt!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Onwijs gaaf!!! Ik hou wel van deze kleuren ;). Heel knap dat je dit gemaakt hebt terwijl het niet jouw kleuren zijn. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar wat jij gekregen hebt! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een superleuk pakket boordevol gave spulletjes. Al dan niet zelf gemaakt, heel divers en toch één geheel!
    Spannende uitdaging, degene die dit pakket kreeg is vast heel blij :-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt er veel werk van gemaakt! Ziet er fantastisch uit, zowel voor als na het inpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk pakket heb je gemaakt!! Wat een feestje om zoiets te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat ken ik wel van jou!!
    Alles met zorg gemaakt, uitgezocht en verpakt (mijn swap, die ik toen van jou gekregen heb staat in mijn Pipowagen, het was een heel mooi versierd doosje, zo lief.)
    Je onderzetters zijn geweldig zeg. Heel erg leuk.
    E dan die labeltjes aan elk kadootje, maakt het helemaal feestelijk. (hoe heb je de tekst gedaan? Gewoon op de computer of zijn het stempeltjes?)
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    PS: Wat heb jij gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat supermooi allemaal!!! Wat een aandacht heb je er aan besteed. 't Lijkt mij ook leuk om dit voor een verjaardag ofzo te maken. Bedankt voor je idee.
    Fijn weekend
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!