dinsdag 17 november 2015

Gastdesigner Liftchallenge


Een tijdje terug won ik de Liftchallenge. Het leuke is dan dat je een keertje gastdesigner mag zijn. Marjan vond een kaartje op Pinterest. Een CAS-kaartje. Dat is voor mij een hele uitdaging, maar ik heb toch mijn best gedaan. De rand heb ik gestempeld met allerlei kleine stempeltjes van Marianne Design (EC0156 en EC0157). De tekststempel hoort daar ook bij. Het papier is ook van Marianne Design (PB7048). De plaksteentjes maken het kaartje af. 


Hopelijk doen jullie allemaal mee met deze Liftchallenge. Wie weet mag je dan ook een keertje gastdesigner zijn.

13 opmerkingen:

  1. Prachtige lift! Zo mooi hoe alles bij elkaar past. En heb je die rand met de hand geknipt? Echt netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is helemaal mooi, mooi zo met de hand geknipt, is wel een echte uitdaging. heb een gelijkaardige kaart gemaakt met mallen, was niet simpel, maar wel mooi,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Mooie sterrenrand, de tekst en het papier zijn er leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, Sanne!
    Totaal anders dan we van jou gewend zijn, zo CAS (-: Prachtig vind ik je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd. Leuk dat jij werd gekozen om gastdesigner te zijn. Deze kaarten zijn echt prachtig. Fijn om zo bij jou wat inspiratie op te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wist het al.... ik vind het een heel mooie kaart! Leuk dat je onze gastdesigner bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, ik geef het toe. Ik moest echt naar de liftchallenge gaan kijken om zeker te zijn dat de onderste van jou was. Zo mooi vind ik ze allebei. Maar stiekem herkende ik jouw stijl toch in de onderste. En zoals hierboven al gezegd. Heb je die rand met de hand geknipt? Wat een vaste hand heb jij seg! Komt dat door al dat mooie borduren? ;-)
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik snap dat het een uitdaging voor je was! Niet echt jouw ding. Maar onwijs mooi gemaakt! Leuk met al die kleine stempeltjes! Tof gedaan, erg leuk dat je met ons mee liftte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave lift, erg mooi met al die sterretjes! De gems maken het helemaal af.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie lift Sanne!!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gelukt, deze CAS kaart! Leuk, die rand van sterren en vlokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. หวยออนไลน์แสนสนุก lotto
    https://click1234.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!