maandag 22 april 2013

Thanks


Vandaag een bedankkaartje. Lekker aan de slag geweest met het nog altijd geweldige papier van 4Heures37 (te koop bij Knutsel & Zo). Veel lieve spulletjes gebruikt, maar ook wat stoere accenten aangebracht. Het hoekje maakte ik door een driehoek te snijden uit een stuk karton van een oude doos. Beetje gesso erop gesmeerd. Lekker recyclen. Wij kunnen alles gebruiken nietwaar? En nu weer door met de baby-creaties...

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Magnolia Down Under Challenges - Going Green Baby, Recycle

14 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat een mooi kaartje weer. Ziet er leuk uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk en vrolijk kaartje...4 heures 37 is ook super leuk papier.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooi kaart! Echt helemaal jouw stijl weer en lief Tildaatje! Het papier is gaaf, blijft te gek!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooi kaartje weer Sanne....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje weer, lief en stoer! Leuk ook de tag met het lintje dat net onder het stempeltje uitkomt. Zit die vast of kun je het erachter uit halen zodat er een tekst zichtbaar wordt??
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een schatje Sanne
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief afdrukje voor een bedankkaartje! En stoer is het kaartje zeker ook. Je bent een kanjer in het combineren van lief en stoer. Knap vind ik dat. En heel leuk om te zien :)
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wij kunnen zeker alles gebruiken, mijn man wordt er wel eens gek van.
    Wat een leuke kaart, vooral de stoere accenten vind ik wel eens leuk.
    Fijne avond, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sanne, via Miekes blog ben ik bij jou terecht gekomen, schattige baby en kinderkaartjes zie ik voorbij komen, ik ga volger worden van je blog om nog meer te kunnen genieten!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love all the fun embellishments you've used - your card is gorgeous.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so sweet love the colour combo thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a pretty card you´ve made!
    Thanks for joining MDUC!
    Best of luck!/Lillemor

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!