vrijdag 5 april 2013

Knutsel & Zo - Eline's Babies #4


Daar is ze weer. Mét babyspul. Deze keer heb ik wat glazen potjes gepimpt. Vond het gewoon té leuk om met de nieuwe materialen van Eline Pellinkhof te werken. Deze babylijn is gewoon enig!


Eentje voor een jongetje. Met blauwe muisjes en blauwe tapejes.


En eentje voor een meisje. Met roze muisjes en roze tapejes.

Leuk als klein weggevertje als je naar een kraamfeest gaat. Voor bij een cadeaubon ofzo. Kom je toch niet met lege handen.

In dit kastje gebruikte ik de volgende materialen van Knutsel & Zo:
- Papierblok MD - Eline's Hello Sweet Baby
- Collectables MD - Eline's Baby
- Stempels Eline's Babies - Baby teksten
- Paperclip spiraal
- Kraft cardstock
- Straw cardstock
- Jute touw

Als je nog niet weet wat je met die babymaterialen van Eline Pellinkhof aanmoet, dan weet ik het ook niet meer. Op haar blog zag ik ook al heel wat leuke maaksels voorbij komen. Van kaartjes tot slingers.

Ga voor meer inspiratie ook naar ANNEMARIE & MERIT en KARIN & DIDY. Fijne dag allemaal en alvast een heel fijn weekend. Ik ben binnenkort terug met een nieuwe Sannemieke Swap.

19 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Sanne! Een heel leuk idee!

    Liefs Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha dat heb je leuk gezegd, als je niet weet wat je met al dat babyul vam Eline aan moet........je hebt het weer super gemaakt Sanne, het klopt het is allemaal té schattig, fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Sanne wat zijn ze weer lief....hier kun je inderdaad eindeloos mee aan de slag.

    Fijn weekend Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superlief! Wachten op kleinkinderen dan maar...kan nog lang duren...
    Fijne dag, Mariken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haa sanne,
    nou ik vind ze super schattig zeg!! Echt enig hoor..!!
    LIefs, hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super leuk!! Jij weet wel raad met de leuke kinderlijn van Eline,vind al je projectjes erg leuk!
    fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk, echt schattig! Hebben jullie nog wel broodbeleg? :P
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes! Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sanne wat heb je weer leuke dingen gemaakt! Je bent echt een inspiratiebron voor anderen!!!
    Groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk, jouw Eline projectjes. Gaaf hoe je de materialen op iets anders dan kaarten verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke potjes heb je gemaakt, Sanne. Ze zien er zo schattig uit.
    Liefs,, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie opgepimpte babypotjes Sanne...leuk zo als kraamcadeautje....
    groetjes en fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk idee, ben er helemaal weg van, ga ik vast en zeker een keer liften, jammer dat er maar zo weinig baby's geboren worden in mijn omgeving, misschien ga ik maar een puber versie bedenken, fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer supergaaf geworden Sanne!! Blijft leuk dat papier van Eline icm die geboortemuisjes. 'k Moet toch binnenkort maar eens een paar doosjes van die muizen halen.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze leuk! En wat zullen ze bij De Ruijter blij met jou zijn ;)
    Veel succes morgen met de canvas-workshop, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, heel leuk, Sanne!!! Super idee. Als we weer eens op kraamvisite mogen, dan houd ik jouw creatie in gedachten.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!