vrijdag 16 november 2012

Post van Daphne


Hoi allemaal! En welkom Anja, te gek dat je mijn blog gevonden hebt. Gisteren kreeg ik post van Daphne. Wij waren swap-maatjes bij de Nederlandse Swappers tijdens de hartverwarmende herfstswap. Daphne heeft deze harten met liefde voor me gemaakt. Super persoonlijk: mét naam en helemaal in mijn kleurtjes. Lief hè? Vandaag krijgt zij hopelijk ook mijn pakketje. Ik ben reuze benieuwd wat ze van mijn harten vindt. Daphne, bedankt voor de te gekke creaties, ik ben er erg blij mee!

Vergeet vandaag niet bij KARIN & DIDY en ANNEMARIE & MERIT aan te gaan. Het is weer Knutsel & Zo-vrijdag. Morgen is Didy jarig. Ze wordt 14 jaar. Ik wens je bij deze alvast een te gekke verjaardag!

Morgen ben ik terug met een nieuwe creatie. Oh, kom er eens kijken...

9 opmerkingen:

  1. Die hartjes zijn echt superleuk!!
    Fijn weekend.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er zo blij mee bent!
    Voor een juf vond ik het extra moeilijk, want die krijgen natuurlijk heel veel kadootjes op school.
    Ik heb er idd met veel plezier en liefde aan gewerkt en vond de kleur combinatie ook erg leuk.
    Geniet van je "tassen hanger" (er zit ook een geurtje in, heb je dat al ontdenkt?) en veel plezier met je "naam hart".
    Ik blijf je volgen, liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gemaakt zeg! Leuk om te krijgen.
    Hoe gaat het eigenlijk met je huid?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn top, wat leuk om dit in de bus te krijgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien deze harten er leuk uit!! Ben benieuwd wat jij voor Daphne hebt gemaakt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf zeg! Leuk idee trouwens zo'n swap. Ik heb nog nooit geswapt, maar wie weet...
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke swap, je bent leuk verwend!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben jij verwend.....je eigenhart!
    Mooi met de swirls.
    Een swap is altijd leuk
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!