zondag 29 april 2012

3 jaar


Vandaag ben ik terug met weer een Pure Innocence-meisje. Ik krijg er maar geen genoeg van. Jullie gaan er echt nog veel meer zien. Deze kaart is gemaakt voor mijn kleine nichtje. Ze wordt binnenkort 3 jaar. Het is een echte meid, een vrolijke dame, dus lekkere knalkleurtjes vond ik wel toepasselijk. Ik heb gekozen voor dit papier van Marianne Design, mijn laatste restjes van het blokje. Het afdrukje is ingekleurd met Derwnt-potloden. Het kroontje is bewerkt met Stickles. De kaart is versierd met een grote strik, wat lintjes, een knoopje, een roosje en wat steentjes. Natuurlijk heb ik ook wat stiksels op de kaart verwerkt, dat wordt onderhand mijn handelsmerk, maar ik vind het zo leuk om te doen. De tekst is gemaakt met een stanslat van Tim Holtz en de Dymo-tang. De 3 is bewerkt met Paper Glaze en ik heb er een steentje opgeplakt. Jullie zien mij snel weer terug, want ik heb nog wat kaartjes voor jullie klaarliggen en mijn vakantie is pas half om. Geniet van deze zondag, als het goed is krijgen we wat mooier weer.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Stamp With Fun - Sketch
- Crafty Creations - That's What Little Girls Are Made Of

5 opmerkingen:

  1. Gaaf!! Het afdrukje is erg leuk, mooi met die felle kleurtjes! En die strik: geweldig mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje weer, met mooie stiksels. Kan me bijna niet meer indenken dat je ooit kaartjes maakte zonder stiksels, jij wel? Ze horen heel erg bij je kaartjes, en zijn bijna je handelsmerk geworden! groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sweet Card !! so cute!!!Thanks for joining stamp with fun.
    big hugs
    tina46

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, I adore that ribbon with those big yummy polka dots!! Your stitching and other details are amazing. Thanks so much for joining us at Crafty Creations Challenges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf die megastrik! Leuk zo met die witte stipjes erop!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!