vrijdag 30 maart 2012

Knutsel & Zo-verhuiskaarten


Bedankt voor alle leuke berichtjes van gisteren. Mika stond flink te miauwen toen het vlees uit de kast kwam en ze het geluid van de slagroomspuit hoorde, het was feest! Ze heeft lekker gesmuld van haar verjaardagsmaaltje en jullie krijgen een poot van haar. Volgende week hebben we weer een jarige, dan wordt onze Beau 2 jaar. Maar het is vandaag vrijdag en dus Knustel & Zo-dag! Na al die babykaarten en -projectjes was het tijd voor iets anders: verhuiskaarten. Ik heb het geweldig leuke papier van Marianne Design (Dutch Design) gebruikt. De stansen zijn van Tim Holtz. Het zijn twee totaal verschillende kaarten geworden, ook al heb ik grotendeels dezelfde materialen gebruikt.


Hier staan de materialen nog even allemaal op een rijtje:

Uit de winkel van Knutsel & Zo:
- Designpapier van Marianne Design (te vinden onder 'Marianne Design')
- Lint Marianne Design (te vinden onder 'lint en touw')
- Tacky Glue (te vinden onder 'lijmen en tapes')
- Jute touw (te vinden onder 'lint en touw')
- Stempels Eline's Huis Airmail (te vinden onder 'Eline's Huis')
- Twine rood/wit

Uit eigen voorraad:
- Townscape-stans Tim Holtz 
- Letterstans Tim Holtz
- Heart Wings-stans Tim Holtz
- Tag Tim Holtz
- Distress-inkt
- Bloemetjes
- Knoopjes
- Bedeltje
- Dymo-tang
- Naaimachine met wit en rood garen
- Embossingfolder
- Aluminiumfolie
- Strass-steentjes
- Paper Glaze
Ga zeker ook even een kijkje nemen bij Karin/Didy. Zij laten vandaag hopelijk weer iets leuks zien. Uiteraard is het bij mijn DT-maatje Judith ook weer Knutsel & Zo-vrijdag! Ga ook even in de webwinkel kijken. Al die leuke spulletjes van Marianne Design zijn daar te koop én met korting nog wel! 

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten Sanne! Heerlijk fris zo dat rood-wit-blauw. Hé, ik zou er bijna om willen gaan verhuizen (-;.

    Groetjes en fijn weekend,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sanne,
    Heel leuk en fris zijn je verhuiskaarten. Ik vind de huisjes van Tim zoooo leuk!!! Je hebt weer goed laten zien, wat Karin allemaal voor gezellige spulletjes in haar winkel heeft.

    Bij mij helaas grote frustratie. Ik kan geen foto's meer uploaden, balen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaarten Sanne! Zo vrolijk, dat Hollandse! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Zijn allebei erg leuke kaartjes! Net als het kaartje in de vorige post (voor de lift challenge)! Papier is super, maar ik heb nog zoveel papier liggen dat ik voorlopig even niets ga kopen :)

    Zo herkenbaar, de poes die gelijk opspringt als ze de slagroombus hoort!! Gebeurt hier dus ook! Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke verhuiskaarten Sanne!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de kaartjes alletwee super! De stans met het rijtje huisjes, die is echt leuk!
    Fijn weekend, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verhuiskaartjes zijn dit Sanne!! Mooi de huisjesstans van TIm Holtz.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allebei je kaartjes zijn geweldig!
    Fijn weekend, gr-x-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart geef zelf binnenkort en workshop ik hou van holland, grappig!!
    groetejs mina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Sanne,

    wat een leuke kaartjes, allebei! Lekker fris van kleur!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zie ik weer een leuke ideeën. Die huisjes stans is een top idee. Het kleurgebruik is heel verfrissend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!