donderdag 10 februari 2011

License


Een tijdje terug vertelde ik al dat een aantal familieleden aan het lessen zijn. Tja en dan hebben ze opeens het rijbewijs gehaald. Altijd handig dus om een paar kaartjes op voorraad te hebben. Deze is, zoals je ziet, voor een meisje. Het kaartje is gemaakt naar aanleiding van de sketch van Totally Gorjuss. Een eenvoudige sketch, wat handig uitkomt met dit drukke papier. Lekker fleurig is het wel hè? De kaart is gemaakt met groene en roze cardstock. Het designpapier is van K&C Company en ik ben er helemaal verliefd op. De cirkel is uitgesneden met nestabilities en de cuttlebug en gemat op roze cardstock. De brede strook designpapier is bewerkt met een randpons van Martha Stewart, evenals het cardstock eronder. Het afdrukje heb ik op internet gevonden. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent-potloden en uitgeknipt. Het afdrukje is opgeplakt met 3D-foam. De letters heb ik uit designpapier gesneden met de Slice. De letters zijn bewerkt met Paper Glaze, waardoor ze lekker opvallen. Het roze koordje maakt het kaartje af.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Totally Gorjuss - Sketch

21 opmerkingen:

  1. Hele leuke toepasselijke kaart,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is weer prachtig geworden hoor.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is weer een erg leuk en vrolijk kaartje geworden.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van het halen van je rijbewijs word je al vrolijk en met dit kaartje erbij helemaal. Hij is leukkkkk!
    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is heel erg leuk geworden sanne.
    Ik had nog een vraagje zou jij niet geintereseerd zijn om met verjaardagen kaartjes te sturen naar de mensen ik heb er eeen blog voor gemaakt omdat ik vind dat de smsen zo onpersoonlijk zijn ik heb dit jaar met mijn verjjardag maar 1 kaartje gehad en vond dat echt erg.
    Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een super vrolijk kaartje, heerlijk om die te ontvangen na het behalen van je rijbewijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuk kaartje heb je weer gemaakt. Heerlijk vrolijk.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart!
    Denk dat de ontvanger hem wel super leuk heeft gevonden!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo meis wat een super leuk en stoer kaartje is dit geworden , tja dat lessen ik wil er niet meer aan denken want ik vond het toen altijd verschrikkelijk inmiddels 12 jaar geleden maar dan nog krijg ik de kriebels ervan maar ik zou mijn rijbewijs echt niet meer kunnen missen,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi kaartje gemaakt Sanne, leuke details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie toepasselijke kaart hoor!
    Knap gedaan!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 't Is weer een vrolijke kaart geworden, erg gezellig! Vond de sketch ook leuk, je kunt er veel kanten mee op. Grappige manier om zo de tekst te verwerken!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart en het papier SUPER!! En idd als het papier wat drukker is dan past daar een eenvoudige sketch prima bij.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vrolijk en leuk kaartje. Ik vind dat touwtje met dat bedeltje altijd wel heel leuk.
    En prachtig papier ook. Het plaatje klopt weer helemaal. Het is een afdrukkje van Kenny K.
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een vrolijke kaart...de ontvangster is natuurlijk al blij door het behalen van haar rijbewijs, maar wordt nu nog vrolijker:-)
    Liefs...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk met die letters! Lekker roze. Heel leuk.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Sanne,

    Wat een stoere kaart!
    Helemaal gaaf voor een rijbewijs.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely and bright card. Great take on our sketch. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook aan leren autorijden, beter laat dan nooit ! Hopelijk krijg ik ook zo'n mooie kaartjes als ik mijn rijbewijs heb behaald !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!