zondag 6 februari 2011

Carnavalskalender



Zo, het is weer zondag, tijd voor een nieuwe challenge bij Anyone For Anya. Het is de eerste zondag van de maand en dus staat er een kalenderchallenge op het programma. De kalender van maart is nu op het blog te downloaden, maar je kan ook een ander kalenderblad gebruiken als je dat wilt. Ik heb wel het kalenderblad van het blog gebruikt. Op de rechterkant van het blad heb ik een lijst gemaakt van paarse cardstock. Dit heb ik gedaan door het cardstock te embossen met de cuttlebug. Het designpapier is van Bo Bunny (Peacock Lane) en ik heb er alleen hele kleine restjes van gebruikt. Om twee redenen: het papier was op en dat vond ik zonde van de lijst. Het afdrukje is van The Greeting Farm. Ik heb voor dit indiaantje gekozen, omdat carnaval dit jaar in maart valt. Eigenlijk had ik er een rood/geel/groen kalenderblad van willen maken (ja, ik kom uit Limburg hè), maar papier in die kleuren had ik niet. Ik heb het indiaantje ingekleurd met Derwent-potloden en uitgeknipt. Ik heb de rest van het kalenderblad versierd met paars lint, een paars veertje en een bedeltje aan een paars koordje. Ik ben benieuwd wat jullie er weer allemaal van vinden. Ik vind hem lekker eenvoudig en daardoor past hij goed bij de andere kalenderbladen. Ik krijg wel zin in carnaval! Hopelijk doen jullie weer allemaal mee met de challenge van AFA van deze week. Heb je geen zin in het maken van een kalenderblad kom dan volgende week weer terug. Dan staat een leuke kleurenchallenge op het programma.

12 opmerkingen:

  1. een lieverdje ! mooie kleuren !
    groetjes,
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, ook weer leuk geworden zeg. Aan de afgelopen challenge heb ik helaas niet mee kunnen doen, kaartje ligt half afgemaakt nog op mijn buro...kreeg onverwachte loge's:-(
    Maar aan deze ga ik weer mee doen hoor!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer helemaal top deze kalender kaart. Nog een paar weken en dan kan het carnaval gebeuren weer losbarsten. Leuk al de diverse veren!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk weer en toepasselijk bij deze maand!Die kalender van jou wordt straks een juweeltje als ie compleet is!
    Weet niet of ik mee ga doen, maar ga nu wel aan de freubel :)
    grtz.Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een carnavalsuitstraling! Maar dat kunnen "wij van boven de rivieren" wel aan jullie overlaten. Leuk hoor alles met veren en ik vind deze kleuren erg goed bij carnaval passen.
    Gr marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Sanne, lekker vel dat paars!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Sanne,
    Ik vind deze kleurtjes heel erg mooi hoor! Het papier past er geweldig goed bij, met die pluimen. Dat heb je weer super gedaan!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een mooie aanvulling op je kalender. Mooi van kleur.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is weer prachtig. Leuk die veertjes.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!