dinsdag 7 december 2010

Prettige feestdagen


Mijn broer vroeg of ik een leuk kaartje voor hem wilde maken. Hij kan meedoen met een leuke kaartenwedstrijd. Natuurlijk wil ik dat wel. Dit kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch van het Duymelot Design Team. Ze zijn op het blog ook gestart met een challenge. Het kaartje is gemaakt met blauwe en witte cardstock. Het designpapier heb ik gekregen van Annemarie en Merit. Omdat ik dit papier al zo vaak gebruikt had en ik dit heel erg zonde vond, heb ik van Colien een nieuw blokje met dit papier gekregen. Heel erg bedankt daarvoor, want ik kan er nu weer even tegenaan. Het afdrukje is van Penny Black. Hij is ingekleurd met Derwent-potloden en gemat op blauwe cardstock. Op de paraplu van het egeltje zit sneeuw. Die heb ik bewerkt met Liquid Applique. Dat had ik al eerder op een kaart gebruikt. Toen had ik een fohn gebruikt, maar dat werkte niet, want die werd niet heet genoeg. Nu heb ik het afdrukje bij vrienden in de broodrooster gehouden. Dat werkte super. Nu moet ik dus ook maar een broodrooster aanschaffen. Het tekstafdrukje is van Kruidvat. Ik heb het afdrukje bewerkt met een blauwe Derwent en gemat op blauwe cardstock. Ik heb er ook twee eyelets in bevestigd met de crop-a-dile. Op die manier heb ik het labeltje vastgezet met twee blauwe lintjes. Heb dit al eens eerder zo gedaan en kreeg daar erg veel leuke reacties op. Links op de kaart heb ik twee ijssterren geplakt. Ze zijn gemaakt met mallen van Marianne Design (Zweede ijsster). In het midden zitten kraaltjes die ik van Annemarie en Merit heb gekregen. De steentjes in de hoek maken de kaart af. Mijn broer was wel blij met de kaart. Hopelijk gaat hij de prijs in de wacht slepen. Ik zelf doe met deze kaart mee aan een aantal challenges. Zo, ga nu gauw aan het werk. Vanavond gaan de knutselspullen weer op tafel. Dan wordt er weer een SOL georganiseerd. Heb al een poosje niet meer mee gedaan, dus ik ga er weer eens voor zitten, denk ik.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Duymelot Design Team - Sketch
- Wags 'n Whiskers - Snowflakes

6 opmerkingen:

  1. Hoi Sanne,hij is geweldig!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Sanne, wat een prachtige kaart. Wat leuk dat je meedoet met mijn candy enneh bedankt voor je leuke reacties. Vind ik super!!
    liefs Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Sanne wat leuk dat je meedoet met onze wedstrijd bij Duymelot je kaart is prachtig zo in het blauw !
    succes !! groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sanne,

    Superleuk kaartje heb je gemaakt met de schets!
    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Duymelot.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Sanne, succes met de challenge!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!