maandag 20 december 2010

Goed nieuws!


Joehoe! Ik ben uitgekozen als lid van het design-team van Anyone For Anya? Ik volg dit blog al een hele poos en doe regelmatig mee met hun challenges. Een tijdje geleden vroegen ze op dit blog naar nieuwe DT-members. Ik had daar wel oren naar. Waarom ik graag voor dit blog kaartjes maak? Ik werk heel erg graag met de afdrukjes van C.C. Design en The Greeting Farm (dat is op mijn blog ook wel aan de kaartjes te zien) en dat is nou net de bedoeling op dit blog. Afgelopen woensdag kreeg ik te horen dat ik uitgekozen was als DT-member en gisteren werd het op het blog zelf bekend gemaakt. Nu mag ik het dus ook eindelijk op mijn eigen blog vertellen. Het is de bedoeling dat ik wekelijks een kaartje of projectje maak voor de challenges. Ik mag dus niet meer meedoen voor de prijzen, maar maak voorbeelden ter inspiratie voor anderen. Een hele eer! Ik heb er erg veel zin in en ga zeker mijn best doen! Hopelijk doen jullie allemaal mee aan de challenges op Anyone For Anya?

7 opmerkingen:

  1. hallo Sanne
    van harte proficiat
    veel plezier met het maken van nieuwe kaartjes groetjes pap en mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    Gefeliciteerd!!!!
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sanne,

    Hartstikke leuk voor je!! Ik had het al van Colien gehoord!
    Mijn blog is nu ook in de lucht: http://scrapcolour.blogspot.com. Nog ff aan wennen, maar ik vind het heel leuk! Groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf voor je Sanne! Gefeliciteerd!! Wij gaan zeker je kaartjes en creaties daar bewonderen. Wij doen ook af en toe mee met hun challenges.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Sanne,
    Nogmaals proficiat! Je hoort daar helemaal thuis in het DT. Zag dat Madeliefjuh / Martine ook nieuw DT lid is, erg leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sanne, wat leuk!! gefeliciteerd ermee. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken, maar dat kunnen wij zeker wel bewonderen op je blog.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd en we gaanhet allemaal zien!!Supers.Lieve groet yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!