woensdag 10 april 2013

Noud


Ik kreeg laatst zulke leuke reacties op mijn lijstje met muisjes. Super bedankt daarvoor. Ik hoop dat ik wat mensen geïnspireerd heb. Om mij heen kreeg ik ook erg leuke reacties. Het lijstje werd zelfs enkele malen besteld. De roze versie is naar de kleine Jaylinn gegaan (maar goed dat de letters van mijn naam niet echt vast zaten). Ook mocht ik een blauwe versie maken voor de kleine Noud.


Ja, ik ben grootverbruiker van De Ruijter momenteel. En van de spulletjes van Eline/Marianne Design. En ik kan alvast verklappen dat de babycreaties hier voorlopig nog om je oren vliegen. Het regent baby's hier. Tot morgen. Dan geen blauw maar... Juist!

16 opmerkingen:

  1. Schitterend! Wat zal die mooi op de babykamer hangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super leuk joh!
    En ook leuk dat je gelijk bestellingen krijgt hey!

    groetjes

    vera

    ps: thanks voor je leuke reactie op mn 300e bericht!!! (en op de rest hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk !! Mij heb je in ieder geval ideetjes gegeven !!! Heb al een canvasje gemaakt.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk is dit lijstje. Ga zelf ook eens aan de slag met zoiets, we hebben in de familie 2 dikke buikjes rond lopen, dus wie weet komen ze al snel! Ennuh,..ze zullen je zien aankomen, je kunt volgens mij beter een contract afsluiten bij `De Ruiter`, hihi..allemaal palets voor je deur met doosjes muisjes erop, succes hoor! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je plaatselijke supermarkt zal wel denken dat je minstens een tweeling hebt gekregen, hihi. Of neem je als grootverbruiker rechtstreeks bij de ruijter af ;-p ? Ik vind je lijstjes te gek, ik kan me goed voorstellen dat ze besteld worden! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend gaaf en mooi cadeautje is dit. Ik snap wel dat je er bestellingen voor kreeg.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, berg je maar, want ik vermoed dat je nog heel veel bestellingen gaat krijgen! En tussendoor zelf ook wel eens een beschuitjemet muizen snoepen hoor. Echt een traktatie vind ik dat en niet alleen als er een kleintje geboren is...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk en mooi weer!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Snap wel dat je bestellingen hebt, dit is zo leuk om als cadeautje te geven. Kom maar op met de volgende babycreaties.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me nu al verheugen op de roze muisjes! Wat zijn ze leuk, jouw babylijstjes.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze is weer super lief Sanne...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik snap dat mensen dit als cadeautje willen geven of krijgen, hij is weer super leuk. Mij heb je er zeker mee geïnspireerd en ik ben dol op baby's of babyprojecten, dus ik kan niet wachten op je komende creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt me absoluut geïnspireerd (en niet alleen met deze prachtige creatie hihi)!!! Dit ideetje onthoud ik even :-). Eline haar babies zijn zo leuk!! Jaren geleden al haar eerste knipvel gekocht en als er dan weer wat nieuws komt dan kan je je niet inhouden hè: hebbe hebbe hebbe ;-). Nogmaals prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo lief!! Mooi gemaakt en die Noud boft met zo'n gaaf kadootje op jonge leeftijd :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo gaaf..Is heel leuk om te krijgen maar ook om weg te geven.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt schitterend!! ;)
    Mag ik vragen waar jij deze ljstjes gekocht hebt of hoe ik er aan zou kunnen komen?
    Alvast bedankt! Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!