zondag 6 januari 2013

Zwanger... gefeliciteerd!


Sorry, hopelijk zijn jullie mijn wiebelkaarten nog niet zat. Dit is voorlopig even de laatste. Op 1 januari kregen we goed nieuws te horen. Mijn vriendin/nicht is in verwachting van haar eerste kindje. Dat betekent dat in de zomer (als alles goed gaat) opa en oma's eerste achterkleinkind wordt geboren. Spannend! Dit kaartje stuurde ik naar de toekomstige ouders. Lekker druk met malletjes en labeltjes en dingetjes. Morgen ben ik terug met een ander kaartje. Geen gewiebel meer, beloofd!

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, daar zullen de toekomstige ouders vast heel blij mee zijn!
    Groetjes Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, jij bent op de wiebeltoer ;) Ook deze versie is super!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jE WIEBELKAARTJES ZIJN SUPER.
    jUIST LEUK OM TE ZIEN WAT VOOR VARIATIES ER OP ZIJN.
    gROETJES EN EEN FIJNE ZONDAG bRIGITTE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha wiebel jij maar lekker verder, ik vind ze mooi, deze is ook weer prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. weibel maar lekker door ! blijven gaan hoor ! ze zijn gewoon weer top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sanne,

    Ik heb alle je wiebelkaarten bekeken en ik kan geen keuze maken welke ik het mooiste vind.
    Ze zijn alle 3 super.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb em 'live' mogen zien en hij is geweldig! Je hebt Indy helemaal aangestoken, want ze wil niet anders meer maken en vond jouw kaart heeeeel mooi :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van mij mag je nog even wiebelen, want ze zijn super deze kaarten.
    Leuk feit dat de opa's en oma's achterkleinkinderen krijgen.
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sanne, ook deze wiebelkaart is weer super! Mij gaan ze in ieder geval niet vervelen.

    Fijne Zondag!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor, nog lang niet!!
    Gewoon lekker door blijven wiebelen, euh, bloggen.
    Deze is ook alweer zo leuk!
    Enne, wie weet heb jij per ongeluk wel de naam van de toekomstige baby op je kaart verwerkt, vrienden van ons hebben nl een dochter die Bliss heet!!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kaart joh! Ik zou zeggen; gewoon door gaan met deze geweldige leuke wiebel kaarten!!!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuk wiebelkaartje is dit geworden. Het staat voor alle lieve wensen die je iemand gunt bij een zwangerschap.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk kaartje is het geworden. Leuke positieve dingen heb je erop gezet. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij hebt de wiebelkaartjes wel goed te pakken :) ze zijn stuk voor stuk leukerds! Deze ook weer. Lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wiebel jij maar raak, ik vind ze leuk! Ik heb trouwens je kaartje voor mijn verjaardagscandy afgelopen week ontvangen. Bedankt, hij is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben je wiebeltjes nog niet zat! Ze zijn heel erg leuk. Deze ook weer!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tof kaartje weer Sanne! En die wiebels raakt niemand toch echt zat?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een mooi kaartje Sanne! Het is inderdaad een heel leuk model. Het kaartje van je vorige post vind ik ook een plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat een leuk nieuws!! En wat zullen je opa en oma er naar uitzien. Heel bijzonder lijkt me!
    Je hebt een prachtige kaart voor je nichtvriendin gemaakt! En haar partner natuurlijk!
    Groetjes en je wiebelkaarten zijn nog steeds leuk, hoor!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!