vrijdag 30 november 2012

November 2012


Wat vliegt de tijd! Dag november!

13 opmerkingen:

  1. nou zeg dat wel Sanne het gaat allemaal zo snel...niets meer vernomen van Mika??

    Goed weekend toegewenst Veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vreemd Sanne dat er bij jou op je blog als ik een reactie geef weer zo'n zwart blokje verschijnt, type net wat bij Karin daar verschijnt gewoon onze foto....BLOGGER drijft me (bijna) tot wanhoop)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe fotocollage!! Vol sfeer!
    Zaterdag 01 december, dan vieren we de verjaardag van Tim, hij wordt alweer 10! 04 dec. jarig, maar we vieren het morgen! Daar moest ik aan denken omdat ik je foto's zag. Straks ga ik de boodschappen in huis halen, en het huis versieren. Net zo'n gezelligheid creëren als jouw foto's uitstralen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie collage, Sanne! De maand is inderdaad voorbijgevlogen...
    Mis wel een fotootje van WT, hoor :P
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit! En ja, time flies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja de tijd vliegt, wat een mooie impressie van jouw november!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. even controleren Sanne, of nu onze foto er wel komt ben weer wat aan het veranderen geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja we zijn er weer (wel met half hoofd, maar nu laat ik het zo) wat verschrikkelijk veel tijd gaat erin zitten die ik eigenlijk wel beter kan gebruiken nu stop ik ermee......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad omgevlogen! Nog zo'n snelle maand en we zitten al weer in het nieuwe jaar.

    Fijn weekend Sanne!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo'n maandoverzicht. Mooi ook dat je Mika zo in de midden hebt. Ik hoop echt voor jullie dat je weet waar hij is, of wat er met hem gebeurd is.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En als je heeeel goed kijkt, zie je "mijn" hartjes ook nog hangen in jouw takken ;-)
    Fijn weekend, Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zo'n collage! Leuke herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben blij dat jij het ook zegt..... dacht even dat het aan de leeftijd lag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!