maandag 5 november 2012

Home


Volgende week krijgen vrienden de sleutel van hun eerste huisje samen, spannend! Er moet nog een heleboel gebeuren, dus voorlopig wonen ze allebei nog bij hun ouders. Maar op zo'n speciale dag als de sleuteloverdracht is het altijd leuk om al een kaartje te krijgen. Ik heb er weer een rommelig kaartje van gemaakt. Met boekpapier, gesso en oude restjes designpapier (Basic Grey). Het hart is gemaakt van een anti-slip-matje. Uiteraard zien jullie weer veel stiksels, ik kan bijna niet meer zonder. Ik vond het resultaat wel stoer.

Gisteravond heb ik mijn bol Zpagetti zo'n beetje misselijk gehaakt. Steeds weer opnieuw proberen als het niet helemaal goed gelukt was. Uiteindelijk had ik na een uurtje een mooi recht lapje. Zie hier het resultaat:


Maar ik beloof jullie dat ik vanavond eerst mijn borduurwerkje af ga maken. Daar ben ik nog wel een avondje of vijf zoet mee. En in mijn hoofd ben ik alweer met een ander projectje bezig. Waar kan ik wat tijd kopen?

22 opmerkingen:

  1. Heel leuk, rommelig kaartje! Grappig dat hart van een anti-slip matje. Succes met je borduur en haakwerk!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, wederom in jouw eigen stijl.
    groeten Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, wie wil geen tijd erbij?! Als dat toch eens zou kunnen... Ik vind je rommelige kaartje helemaal leuk en stoer. Succes met de misselijke Zpagetti ;)
    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Sanne..... helemaal jouw stijl aan het worden.....succes met het haakwerk
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! En een anti-slipmatje... je moet er maar op komen. Grappig dat je eigenlijk alles op een kaart kan plakken he! Als je er maar wat leuks en creaties mee doet. Een webwinkeltje waar je tijd kunt kopen, zou dat nou niet het beste idee ooit zijn?! 100% garantie op succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf dat kaartje. Stoer en lief tegelijk! En leuk is dat zpagetti he! Mijn zusje doet dat ook. Die heeft er een kussensloop van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een erg leuk kaartje en leuk bedacht met het hart. Zo zie je maar weer dat alles te gebruiken is op een kaart.
    Wat ben je goed bezig met het haken. Knap!
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, met van alles en nog wat erop en zo'n leuk geheel. En jouw lapje .....succes met het vervolg, het begin is er. En een winkeltje met tijd.......een gat in de markt......ik heb alleen geen idee waar de groothandel zit ;)
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat maak je toch gave kaarten met echt jouw style!
    Helemaal top!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super jouw kaart! Weer helemaal in de Sanne-stijl! Geweldig!
    Ik wil ook zo graag leren haken... Maar telkens als ik begin geraak ik het zo beu omdat het niet lukt naar mijn zin. Erg he?
    En ja... als je dat winkeltje met tijd hebt gevonden.. Kan je me dan misschien ook eventjes zeggen waar zich dat bevindt zodat ik daar ook kan gaan shoppen?
    Groetjes
    **Evi**

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alles kan met scrapen, dit keer bewijs jij dat met een antislipmatje!
    Je haakwerkje is wel heel erg mooi! Een sjaal hiervan lijkt me erg mooi...
    En ik ben het volledig met je eens Sanne, als je een plaatsje weet waar je wat tijd kan kopen, let me know!
    *Denkt*: zouden extra zandkorrels in een zandloper geen extra tijd opleveren?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel herkenbaar, alles willen proberen!! Je kaartje is leuk en het haken gaat je ook goed af!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super kaart weer Sanne, en dat "antislip hart" vind ik geweldig!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaart Sanne, heel apart zoals je het huisje gedaan hebt. Volgens mij heb jij je eigen stijl echt ontdekt.
    Leuk dat haken! komt vast helemaal goed met jou en je haaknaald, de aanhouder wint :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit ontzettend mooi!! Heel mooi bedacht, super om te zien!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super gave kaart. Ben er weg van!
    Veel plezier met het haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Swap maatjes en nu ook maatjes op jou blog!! ;-)
    Ben je volger geworden hoor.
    Leuk he dat haken, ik wil het ook zo graag kunnen, maar tot nu toe geen idee waar en hoe ik moet beginnen.
    Mijn moeder heeft het vroeger heeeeel veel gedaan, maar mijn moeder is geen goeie juf (of ik ben geen goeie leerling, hi hi, allebei te ongeduldig!!)
    Succes met haken en tot gauw (swaps!!)
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sanne,

    wat een geweldige kaart! Ik vind het zo knap dat je bewust een rommelige kaart kan maken. Want het zier wel uit alsof je er heel goed over nagedahct hebt! En dat zal ook best!
    Je haakwerk gaat de goeie kant op! Succes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuk dit rommelige kaartje! Als je weet waar tijd te koop is, geef ff een gil, kan ik ook wel gebruiken :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!