zaterdag 2 juli 2011

Bliss




Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op mijn DT-schap bij Knutsel & Zo!  Dat waardeer ik enorm!
Van de week heb ik me weer aan een afdrukjes-loze kaart gewaagd. Hij is gemaakt met paarse en witte cardstock. Het designpapier is van K&C Company. Ik heb de randjes met de hand gestikt. Hopelijk voor de laatste keer, want mijn naaimachine is onderweg. Het 'krantenpapiertje' is designpapier van Marianne Design (Old-Fashioned Nursery). Ik heb de randjes flink gedistresst en omgekruld. De vlinders zijn gemaakt met stempels van Marianne Design en embossingpoeder. Om de kaart heb ik touw en paarse scrappersfloss geknoopt. Bij de strik heb ik een stukje lint geknoopt. Aan het touw heb ik een ticket van Tim Holtz bevestigd met een knijpertje. Het kleine klosje vond ik in de knutselwinkel. Ik heb er wat scrappersfloss omheen gewikkeld. De knopen maken het kaartje helemaal af.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Scrapdelight - Purple edition

19 opmerkingen:

  1. Je bent duidelijk geinspireerd door de foto, erg mooi!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad heb je je laten inspireren door de foto, heel leuk gedaan,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey sanne ! een dikke proficiat met je dt schap ! goed gedaan hoor ! en hierboven, een superkaart ! gelijk hebben ze om jou uit te kiezen, maak maar lekker leuke kaartjes zoals je al de hele tijd doet !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaartje sanne, heel leuk gedaan met het naaiklosje
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit kaartje is weer super gelukt sanne! En dat klosje onderin de hoek vinden we helemaal geweldig, echt super!!!

    liefs, merit en annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor Sanne! Mooi met die paarstinten! En die geemboste vlinders (ik heb ze al eerder gespot op je kaarten) zijn ook helemaal super!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! grappig dat kleine naaiklosje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer erg leuk geworden.
    Nog gefeliciteerd met je DT plekje.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een erg leuk kaartje geworden, super schattig dat kleine klosje. Lekkere frisse kleuren! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Sanne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sanne! en nogmaals van harte gefeliciteerd!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig paarse creatie!
    Dat klosje, schattig. Dezelfde heb ik gebruikt op de spiegel voor Josephine. Vanwege 'frustratie op de late avond' en slecht licht heb ik er toen geen detailfoto van gemaakt (jammer).
    Fijne zaterdag,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, mooi hoor!
    Leuk dat je je zo goed kan laten inspireren door een foto.

    Trouwens gefeliciteerd met je DT-schap!

    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh, deze kaart vind ik wel erg mooi! Die vlinders zijn prachtig! Leuk ook die achtergrond.
    Fijn dat je naaimachine onderweg is. Is het een Janome?
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi paars kaartje! Zonder stempel kan het ook heel mooi zijn!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk aan....je hebt je dus een naaimachine aangeschaft!!! Een hele uitgave lijkt me, daarom heb ik er nog gene:-) Je kaart is wel weer heel mooi, mooi papier heb je gebruikt en dat klosje doet het helemaal..
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sanne

    Wat een schitterend kaartje.
    En gefeliciteerd met je DT schap!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Sanne!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!