dinsdag 12 april 2011

Tulp-kaart


Een hele poos geleden heb ik het patroon van deze tulpkaart aangevraagd op het blog van Cards etc. Een leuk patroon voor deze tijd van het jaar. Ik heb het patroon uitgeknipt en overgetekend op het groene cardstock en het designpapier van Marianne Design (Eline's Flowerz). De kaart kun je dichtknopen met het roze lint en het touwtje. Het afdrukje is van C.C. Design en heb ik ingekleurd met Derwent-potloden. Daarna heb ik het afdrukje uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foam.

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
- Cards etc. - Patroon
- ABC Challenge - R is for Ribbon

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tulpkaart Sanne... En natuurlijk weer een lief afdrukje erop!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoes zeg! Ik zag hem net bij de challenge site. Heel leuk papier en wat een schattig stempeltje. Heel subtiel ingekleurd!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!