zondag 24 april 2011

And the winner is...

Vandaag zou ik de winnaar van mijn candy bekend maken. Er deden maar liefst 83 mensen aan mee en daaruit heb ik Random een winnaar laten kiezen. En de winnaar is:


Nummer 18: Sjoukje. Van harte gefeliciteerd meid! Stuur je me even een mailtje met jouw adresgegevens? Als je op mijn foto klikt, kom je bij mijn e-mailadres uit. De candy komt zo snel mogelijk jouw kant uit! Ik wil iedereen enorm bedanken voor het meedoen en voor alle lieve reacties. De teller staat inmiddels al op 153 volgers! En mijn blog is, as we speak, precies 20.000 keer bezocht! Dat had ik een half jaar geleden nooit durven dromen. Morgen ben ik terug met twee kaartjes (eigenlijk drie). Hopelijk brengen jullie weer allemaal aan bezoek!

4 opmerkingen:

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!