woensdag 23 februari 2011

Kleurenkaartenteam: bruin


Tadaa, mijn bruine kaart voor het kleurenkaartenteam. Jeetje, weer zo'n moeilijke kleur, zeg! Ik ben meer van de felle kleurtjes, dus bruin papier is erg schaars. Ik vond een blokje van de Action met wat bruine papiertjes, maar hier zat ook wat roze op. Heb de papiertjes met het minste roze uit het blokje gescheurd en hier ben ik mee aan de slag gegaan. De kaart is gemaakt met roze en witte cardstock. Elk designpapiertje is gemat op cardstock. Het papiertje met de stipjes heb ik bewerkt met een hoekpons. Het afdrukje is er eentje uit de nieuwe Magnolia-collectie. Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent-potloden. Heb de roze accenten uit het papier ook wat in het afdrukje terug laten komen, anders vond ik Tilda zo bruin. Dit is trouwens het eerste afdrukje dat ik ingekleurd heb na de Derwent-workshop van afgelopen vrijdag. Zien jullie het verschil? Ikke wel! Geen donkere randjes meer, maar wel mooie schaduw in de kleren en het ballonnetje. Tilda is uitgeknipt en opgeplakt met 3D-foam. Achter het afdrukje heb ik een roze lintje geplakt. Ook heb ik wat touw om de kaart gewikkeld. Hieraan heb ik een labletje gehangen. Het labeltje is uit designpapier gesneden met de Slice. Ik heb er een tekstje op gemaakt met embossingpoeder. Hierdoor valt de tekst op het bruine papier lekker op. Voor de rest geen poes-pas. Daar ben ik ook niet zo van. Morgen laat ik een kaartje zien met hetzelfde Magnoliaatje als vandaag. Ik heb Tilda daar ingekleurd met Distress-inkt. Zijn jullie benieuwd, kom dan morgen weer even langs! Bedankt voor jullie bezoekje!

De volgende dames doen ook mee met het kleurenkaartenteam. Ga je ook even op hun blogs kijken?

- Martina 
-
Christine 
-
Margo 
-
Lia 
- Monique 
-
Sofie 
- Hilde 
-
Karen 
-
Chantal 
- Sjoukje 
-
Bep 
-
Manuela 
-
Yvonne 
- Aleida 
Petra
- Joanne
- Diana
- Yvonne 
- Gea 

28 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje.
    Erg mooi ingekleurd.
    Ik heb daar nog best moeite mee.
    Iedereen doet dit weer anders. Maar vind jou mannier toch wel erg mooi.
    Misschien moet ik eens kijken of ik hier in de buurt een workshop kan vinden.
    Je kaart is erg geslaagd.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sanne,
    mooie kaart ! leuke afdruk en knap ingekleurd !
    bedankt voor je deelname deze week !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een schattig kaartje geworden je kunt niet zien dat je moeite met de kleur had hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit. En het afdrukje is heel mooi ingekleurd zeg. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje zeg!
    de kleuren zijn ook erg mooi!

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi gelukt is hij wel en zeker heel mooi gekleurd. Je kan het verschil wel zien. Groetjes sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind je kaartje echt heel mooi geworden en wat heb je het toch weer schitterend ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje hoor sanne
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje weer Sanne. Ik ben benieuwd naar je andere kaartje met de distress. Daar heb ik meer kaas van gegeten. Maar deze is wel heel mooi ingekleurd. Zeker de schaduw.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje!
    Tilda is knap ingekleurd hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is heel mooi geworden! Ik heb ook met dit papier in de handen gestaan, maar heb voor iets anders gekozen. Gelukkig maar, anders werd het saai op de kleurenkaartendag als iedereen hetzelfde kiest! Leuk dat je workshop zoveel verandering oplevert! Het ziet er heel mooi uit, ik doe je dat niet na.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sanne,

    Ja moeilijk hé als je zelf wat meer van de vrolijke kleurtjes bent. Maar aan het kaartje is niet te zien, dat je het moeilijk vond. Ik vind het een schitterend kaartje!

    Liefs Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal bruin houden lijkt mij ook heel moeilijk, ik vind dit een super lieve kaart geworden!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks dat je het moeilijk vond, vind ik dit toch een supergeslaagde kaart. Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaartje Sanne en de Tilda heb zeer mooi
    ingekleurd

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje Sanne, en ik zie wel het verschil van inkleuren. Erg mooi gedaan!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je hebt er weer een echt 'Sanne-kaartje' van gemaakt, erg leuk! Het inkleuren is goed gelukt!! Die workshop heeft bij jou prima gewerkt :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kaart heb je gemaakt Sanne, en het kleuren gaat je geweldig af! Ik zou willen dat er hier ook ergens een workshop was!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie en prachtig afgewerkte Tila.
    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele andere kleurtjes inderdaad, maar wel erg mooi!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sanne,

    wat een leuk kaartje en zo mooi ingekleurd. Ik vind de combinatie van bruin met roos heel mooi.
    Waar heb je je cursus gevolgd, het was vast de moeite waard. Ik hou echt van het inkleuren met derwent.

    Vele groetjes,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje Sanne, en echt mooi ingekleurd!! Ga ook een workshop volgen zaterdag om te lere kleuren met mijn kleurtjes :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. meid wat een leuke dingen heb je weer op je blog staan. Vooral die kaart van die voetballer vind ik super gaaf (dit komt omdat onze zoon ook voetbalt).
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dag Sanne,
    Je bent écht wel tot een mooi resultaat gekomen hoor!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Knap gedaan!
    heel mooi kaartje.
    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sanne

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
    Vind hem heel goed gelukt hoor met die kleur zo.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje voor mij achterlaat! Dat waardeer ik enorm!